Levi’s are 2 optiuni noi pe site, care ajuta clientii sa gaseasca marimea perfecta
Shopping-ul online are clar avantajele lui (livrare acasa, varietate mai mare de produse, preturi mai mici), dar si dezavantaje serioase (imposibilitatea de a proba o pereche de jeansi, de exemplu, pentru a vedea cum ti-ar sta). Acest exemplu explica faptul ca 42% dintre toate retururile online sunt motivate de faptul ca marimea, culoarea sau stilul nu a fost potrivite (conform Narvar).
Levi Strauss & Co. vrea sa micsoreze cat mai mult procentul clientilor care trimit inapoi produsele vestimentare cumparate online, transformand experienta de achizitie digitala intr-una de succes, cu 2 noi optiuni e-commerce: See It In My Size si What’s My Size?, a anuntat compania pe levistrauss.com.
See It In My Size le arata cumparatorilor online produsul dorit purtat de modele cu inaltimi, greutati si forme corporale diferite, astfel incat sa le fie usor sa gaseasca un model care le seamana si sa-si dea astfel seama cum le-ar sta lor cu respectivul produs vestimentar. Pentru a avea persoane cat mai diverse in imagini, Levi’s s-a folosit de angajatii proprii (organizand un concurs intern) si de micro-influenceri din SUA, Marea Britanie si Belgia. See It In My Size a fost realizata cu ajutorul start-up-ului tech Reflekt Me, este disponibila momentan in SUA, iar in curand se va extinde si in Europa (in tari ca Franta, Marea Britanie, Germania, Tarile de Jos si Spania).
What’s My Size? este un buton care poate fi apasat inainte de adauga un produs incosul virtual de cumparaturi. Instrumentul te intreaba ce inaltime, greutate si sex ai, iar algoritmul integrat in site-ul e-commerce iti recomanda cea mai buna marime pentru tine. Dupa ce inroduci datele prima data, site-ul le tine minte si iti recomanda marimea potrivita pentru toate produsele vazute ulterior. What’s My Size este disponibil pe desktop in 6 tari europene (Franta, Germania, Marea Britanie, Tarile de Jos, Spania si Italia) si se va lansa pe mobil, in SUA, in iunie 2022.
„Unul dintre cele mai mari obstacole ale industriei shopping-ului online este transferarea experientei din cabina de proba intr-un mediu digital. Suntem dedicati descoperirii tehnologiei corecte, care ne va ajuta fanii sa gaseasca de prima data marimea potrivita”, transmite Lara Lasisz (Global DTC Innovation Lead, Levi’s).
Leave a reply