Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Klarna.com si-a lansat comparatorul de preturi si in Europa

 

Compania fintech suedeza Klarna.com – axata pe plati de tipul buy now, pay later/BNPL – si-a extins recent activitatea, in domeniul compararii preturilor online, anunta techcrunch.com. Acum cateva saptamani, Klarna a lansat (in SUA) un instrument care permite compararea preturilor a mii de retaileri online. Compania a extins acum serviciul si pe piete europene, ca Marea Britanie, tarile nordice, Germania, Franta, Italia, Polonia, Grecia, Cehia, Spania si Portugalia.

Anuntul este urmare fireasca a faptului ca, in luna aprilie, Klarna a cumparat PriceRunner, cel mai important comparator de preturi din regiunea nordica, care opera in Suedia, Danemanrca, Norvegia si Marea Britanie. Contractul in valoare de 1 miliard $ i-a adus companiei fintech 200 de angajati noi si accesul la instrumente noi, apropo de descoperirea de produse online, compararea preturilor si review-uri digitale.

Per total insa, compania fintech cu sediul la Stockholm a avut un an turbulent: a dat afara 10% dintre angajati, in luna mai, apoi alte 100 de persoane, in septembrie (ajungand, de la 7.000 de angajati, la inceput de 2022, la 6.000). Intre aceste doua momente, in iulie, Klarna a primit o injectie de capital de 800 de milioane $, fiind evaluata la 6,7 miliarde $ – cu 85% mai putin, fata de iunie 2021!

Klarna a transmis ca acum aplicatia proprie este „o destinatie de shopping completa”, care ofera utilizatorilor posibilitatea de a gasi cele mai ieftine produse si de a le plati in rate convenabile. App-ul poate deveni o alternativa serioasa la Amazon sau Google si ofera consumatorilor optiuni de cautare a produselor dupa marime, culoare, rating, disponibilitate in stoc, optiuni de livrare si nu numai. In plus, le arata evolutia pretului in timp si ii ajuta sa determine cum ar iesi mai ietin: daca ar cumapra imediat sau daca ar mai astepta putin timp, ca pretul sa scada.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply