JohnLewis.com a lansat din timp o sectiune de Craciun
Retailerul britanic John Lewis a decis sa lanseze din timp o sectiune cu produse pentru sarbatorile de iarna, in magazinul online propriu, pentru a veni in intampinarea clientilor interesati de achizitii festive. Internetretailing.net noteaza ca – in perioada verii – pe JohnLewis.com s-au cautat produse de Craciun de doua ori mai des ca anul trecut.
Inca din august, 28% dintre clienti au cautat si au achizitionat online cadouri de Craciun, iar cautarile pentru decoratiuni de brad au fost cu 33% mai mari YoY. Un sondaj de opinie marca John Lewis a descoperit ca si cautarile pentru hartie de ambalat si pocnitori de Craciun au crescut (cu 466%, respectiv 400% YoY).
Retailerul britanic vinde produse high-end din mai multe nise: pentru casa si gradina (mobilier, corpuri de iluminat, asternuturi, decoratiuni, etc.), imbracaminte, electronice, produse pentru copii si pentru diverse activitati sportive.
„Temele din acest an sunt inspirate de magia nostalgiei si atractiei Craciunului. Echipa noastra geniala de design in-house s-a inspirat din arhivele noastre si a dat o noua viata unor modele vintage valoroase, folosindu-le pe diverse produse festive. Abia asteptam ca noile teme sa fie explorate de clientii nostri care isi fac planuri din timp, pentru sezonul sarbatorilor”, a transmis Lisa Cherry (Chief People Officer, John Lewis).
Leave a reply