Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Jeff Bezos a pus ochii pe start-up-ul logistic britanic Beacon

CEO-ul Amazon, Jeff Bezos (foto), a investit in compania britanica Beacon (un start-up axat pe aspectele tehnologice digitale necesare lantului de aprovizionare fizic), informeaza news.sky.com. Bezos, care este la ora actuala cel mai bogat om din lume, a participat – alaturi de alti investitori – intr-o injectie de capital de 12,2 milioane £ (echivalentul a 15 milioane $). Printre actionarii Beacon se numara Eric Schmidt (fostul Presedinte Executiv al Google) si Travis Kalanick (Fondatorul Uber Technologies).

Aceasta investitie nu este prima de acest fel pentru Bezos, care si-a folosit averea pentru a cumpara publicatia „Washington Post”, a investit in Airbnb, compania de detectare a cancerului Grail si detine 12% dintre actiunile Amazon – companie care este momentan evaluata la 988 miliarde £ (echivalentul a 1,22 trilioane $).

Beacon isi doreste sa devina un nume important pe piata logistica globala. Compania a fost lansata in 2018, de Fraser Robinson si Dmitri Izmailov, fosti directori in cadrul Uber. CTO-ul ei este Pierre Martin, fost angajat Amazon. Start-up-ul britanic foloseste Inteligenta Artificiala si alte tipuri de tehnologie, pentru a imbunatati eficienta operationala a clientilor care isi vand produsele la nivel international. Cei mai mari jucatori din acest sector sunt DHL si Kuehne + Nagel, dar domeniul a imbratisat incet avansul digital, iar pandemia COVID-19 a scos la iveala problemele din lantul logistic.

Beacon a avut o activitate intensa in timpul crizei, oferind companiilor e-commerce livrarea prin intermediul camioanelor, avioanelor si navelor de transport containere, care pot fi accesate si manageriata printr-o singura platforma. Utilizatorii pot astfel sa vada in timp real unde li se afla marfa si sa optimizeze rutele de transport si procesele interne, pentru  costuri mai mici.

Leave a reply