JD.com deschide 300 magazine fizice de brand in 2017
Platforma e-commerce chineza JD.com va investi bani buni anul acesta in propriile magazine fizice de electronice, 300 la numar, in care clientii sa simta intreaga experienta pe care le-o propune brand-ul, informeaza site-ul marbridgeconsulting.com. Compania (care este unul dintre cei mai mari retaileri chinezi online si rivalul gigantului Alibaba) a anuntat ca, pana la final de 2017, va deschide 2 categorii de astfel de magazine fizice de brand:
- Flagship stores – magazine construite in principal in cartiere comerciale cheie si in orase mai mici, unde se vor vinde smartphone-uri, electronice digitale, computere, electrocasnice si carti; compania asiatica are deja 21 de astfel de centre construite in China
- Specialty stores – magazine construite in principal in cartiere de afaceri; compania asiatica are deja 71 de astfel de centre construite in China
Preturile din aceste magazine vor fi egale cu cele de pe site, iar clientii vor putea alege sa cumpere pe loc produsul, luandu-l acasa pe loc sau primindu-l, prin curier, ulterior. In iunie, JD.com vindea 14.800 de produse in magazinele sale fizice.
Compania detine, in China, in jur de 20% din piata online de retail, in timp ce Alibaba se lauda cu 44 de procente. Compania are planuri mari anul acesta: pe langa cele 300 de magazine, JD.com lucreaza la o drona care poate cara 900 kg, probabil pentru transportul alimentelor si produselor din zonele rurale ale Chinei in depozitele companiei din orase.
Leave a reply