Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Investeste 250 de euro si beneficiaza de un ROI de 1100% – Inscrie-te la GPeC 2014!

Toti fanii si cititorii ECOMpedia au aflat deja despre lansarea celei de-a 9-a editii a evenimentului maraton in ecommerce GPeC 2014, ce si-a deschis portile pentru inscrieri pe 25 aprilie si se va desfasura anul acesta pana in noiembrie, ca de obicei.

GPeC 2014: 7 luni de evenimente e-commerce Premium

Castiga o radiografie impartiala a magazinul tau online facuta de cei mai buni specialisti! Castiga vizibilitate pentru site-ul tau! Castiga experienta necesara propulsarii afacerii tale in topul magazinelor online din Romania! 

Care este BENEFICIUL participarii voastre la aceasta competitie, la GPeC 2014, din punctul meu de vedere:

  1. beneficii directe, 3000 de euro in servicii, pentru fiecare participant – sunt de fapt 3000 de euro pe care in loc sa-i scoateti din buzunarul propriu vii daruieste GPeC in scopul de a creste vanzarile si de a va optimiza conversiile
     
  2. beneficii indirecte, ca urmare a participarii voastre in competitie, sau la GPeC Summit (stiti ca pana pe 9 mai, daca va inscrieti la competitie aveti 2 locuri la conferinta gratuit = 254 de euro), veti deprinde abilitati si veti reusi sa schimbati ceva la magazinul vostru online; urmariti va rog evolutia magazinelor online care vin la GPeC an de an, si veti vedea ca „din intamplare” majoritatea incep sa functioneze din ce in ce mai bine, multe ajung in top, pe nisa in care activeaza – acum, desigur carcotasii vor spune ca e meritul proprietarilor de magazin, si am sa le dau dreptate, meritul este al acelora care au decis sa ignore INGNORANTA si sa inceapa sa se DOCUMENTEZE, sa INVETE si sa APLICE ACUM lucruri pe care greu le afli daca esti inchis in cei 4 pereti ai companiei.. aceste beneficii sunt de cel putin 15-25%, ca procent de crestere a cifrei de afaceri intr-un termen de 12 luni de la participare, si nu e deloc putin
     
  3. alte beneficii indirecte, cum ar fi faptul ca aveti concurenti care sunt mai putin informati, care inca nu considera ca e bine sa participe, pe motiv ca „nu sunt inca bine pregatiti”, „la anul vom participa”.. etc, si acest lucru ar trebui sa va bucure inca o data, pentru ca orice intarziere in schimbarea mentalitatii voastre de proprietar care cauta cu orice pret sa evolueze, sa se informeze, sa isi creeze o retea de prieteni pe care se boata baza in business, cum este COMUNITATEA MAGAZINELOR ONLINE in care veti intra cu ocazia participarii la GPeC, reprezinta ceva ce nu se poate masura, si da, este meritul vostru, precum este meritul echipei GPeC faptul ca reuseste an de an sa surprinda si sa evolueze in feluri placute pentru voi
     
  4. inca si mai multe beneficii indirecte, sau de ce nu, chiar directe, veti fi promovati si veti capata oarece vizibilitate prin proiectele noastre chiar si in randul clientilor finali, mai ales prin PROGRAMUL NATIONAL DE CERTIFICARE TRUSTED; aceasta marca de incredere aplicata unde trebuie, acolo unde sunt informatii senzitive (cos, checkout), sigla TRUSTED face minuni in calmarea clientului.

Acestea sunt doar cateva din beneficiile pe care le veti avea daca va inscrieti in competitia GPeC 2014!

Intr-un articol pe blogul personal am incercat sa provoc colegii de breasla si i-am intrebat ce fac ei cu 200 de euro, si ce ROI reusesc sa obtina din acel buget intr-un timp relativ scurt. Nu am avut multe raspunsuri, unele le-am primit prin telefon, insa am constatat ca cei care imi sunt prieteni buni in cadrul comunitatii magazinelor online au avut mai multe idei si au fost putin mai curajosi decat restul. Sau ceilalti care nu ma cunosc nu au avut curajul sa raspunda provocarii. Cert este ca am ramas cu banii nedati, pana la urma. 

Se zice prin popor, „Dumnezeu iti da, dar nu-ti baga si in traista„, GPeC propune, dar de tine depinde sa vrei sa schimbi ceva! Si mai am eu o vorba, „Daca tu crezi ca educatia este scumpa, asteapta sa vezi cat te va costa ignoranta”.

Vino si intra in comunitatea castigatorilor din industria de e-commerce alaturi de cea mai transparenta si serioasa competitie din online-ul Romanesc! Vino la cel mai important eveniment de comert electronic din sud-estul Europei! 

Ce mai astepti? Inscrie-te: http://www.gpec.ro/competitia-magazinelor-online/avantajele-participarii

Despre Liviu Taloi

Liviu is Co-Founder of the ECOMpedia.ro project and Community Manager for GPeC (Gala Premiilor e-Commerce - Romanian e-Commerce Award Gala). He has over 15 years of experience in online marketing and 10 years in e-commerce. He was, among other past jobs, PR Manager at eMAG. In 2005, he founded a web consulting company specialized in e-commerce and sites evaluation, Web Audit. He is also speaker at conferences and seminars, especially dedicated to electronic commerce, he write articles and market analysis. Skills: e-commerce, site audit, UX, CRO, Analytics, Online Marketing. Taloi has been selected by Cardinal Path to be a regional trainer of Google Partner Academy Programme in Google Analytics. Taloi has also GAIQ - Google Analytics Individual Qualification certification. Liviu TALOI has worked with online shops as eMAG, MarketOnline, SigmaNET, F64, FashionUP, TAMOS, Kurtmann, ZorileStore, Vexio.ro, MetaphoraBijoux, Gutuie.ro, eMenAtWork, e-commerce platforms & full digital agencies as Content Speed, Shopmania BIZ, Retargeting.biz, online tourism sites as EXIMTUR, Veltravel, he did usability & conversion rate optmization projects as for BCR - sIT Solutions AT Spardat Gmbh, Bitdefender (USA site), SKIN media, he delivered Google Analytics closed&open trainings as for BrainArt, Siniat, ING NN Asigurari de Viata, Google Partner Academy. In recent years, Liviu Taloi provided expert advice to more than 100 Romanian online stores in e-commerce, usability, analytics, conversion rate optimization and online marketing. Many of these online companies are now market leaders in their niche.

Follow Me

Leave a reply