Intrebari legate de Vanzari Internationale Magazin Online Shopify: legislatie, facturare USD, etc.

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Salutare tuturor!
As dori sa derulez o afacere de dropshipping in mod legal pe un SRL neplatitor de TVA, avand cod CAEN 4791 „Comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet”
Voi comercializa produse din USA, UK si CA, atat care pietele mentionate, cat si international, folosing platforma Shopify.
Firma producatoare se va ocupa de procesarea comenzilor si livrare.

Ma confrunt cu problema lipsei informatiilor.

Intrebarile mele ar fi:

– facturile intrare/iesire trebuiesc traduse in lb. romana pentru a fi introduse in contabilitate?
– cum emiteti facturi clientilor in lb engleza? folositi un program de facturare sau trimiteti manual fiecarui cumparator? Am gasit cate ceva despre Smartbill, dar nu stiu daca este ceea ce am nevoie…
– ce procesor de plati recomandati? Voi incerca sa evit Paypal si voi merge probabil pe Mobilpay.
– trebuie sa indeplinesc alte conditii speciale din punct de vedere legal pentru a derula acest tip de business?
Daca exista persoane care desfasoara acest tip de activitate si sunt dispuse sa impartaseasca din experienta lor, va rog, lasati un raspuns.
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Deschis 0
Chestiuni legale Detrix 5 ani 2 raspuns 1843 vizualizari 0

Răspunsuri ( 2 )

  1. Buna ziua,

    Referitor la facturare, puteti folosi si FGO. Pentru integrarea Shopify cu FGO gasiti mai multe detalii aici: https://www.webshopassist.com/ro/fgo-app
    FGO poate trimite automat email-uri clientilor, iar mesajele pot fi traduse in engleza.

    Legat de procesatorul de plati, tine mai mult de unde aveti contul bancar. Daca banca e in Romania, MobilPay e o solutie pe care am implementat-o in mai multe magazine Shopify.

    0
    2019-02-26T22:24:54+02:00

    Nu te pot ajuta cu raspunsurile la toate intrebarile, mai ales cele legate de legislatia din Romania, deoarece sunt in US.
    Ca procesor de plati, aici sunt foarte populare Braintree, Stripe, Amazon Pay dar nu stiu daca poti avea access din Romania la Amazon pay
    Trebuie sa vezi ce insemna importul/exportul si mare atentie la shipping cost. Daca shipperul este in US dar clientul este in Canada, dureaza mai mult pana se face clearingul. Totul depinde de ce fel de produse promovezi pt ca unele sunt supuse unor reglementari iar trecerea dintr-o tara in alta inseamna taxe, documente.
    Gandeste-te la returnari (daca vei vinde mult in US, returnarea este un sport national)
    Cu facturarea in engleza, foloseste un app care genereaza factura din system.

Lasă un răspuns lui alinav

Browse