InternetCorp a lansat IC Events, solutie B2B pentru evenimente online
InternetCorp (unul dintre cei mai mari jucatori din industria romaneasca de publishing online) anunta – intr-un comunicat de presa – lansarea IC.Events, o solutie B2B pentru organizarea si participarea la evenimente online. Platforma virtuala permite utilizatorilor sa genereze o pagina proprie de eveniment, sa invite participanti, sa interactioneze cu acestia si sa difuzeze materiale live sau inregistrate. IC Events a fost dezvoltata de o echipa de experti cu peste 10 ani de experienta in evenimente de business si lifestyle.
„2020 a fost despre adaptabilitate si curajul de a iesi din zona de confort, pentru a ne reconstrui cu totii. Dupa mai bine de 10 ani de experienta in conceperea, organizarea si promovarea evenimentelor offline, am trecut firesc la pasul urmator – transpunerea acestora in mediul virtual, pastrand totusi multe dintre caracteristicile vechiului model, pentru a nu vitregi partenerii si participantii de experienta complexa care ii aducea impreuna. Ne place sa credem ca am gasit o formula excelenta, care va ramane un element esential in mixul evenimentelor chiar si dupa ce viata va reincepe sa semene cu ce am cunoscut inaintea pandemiei”, transmite Raluca Mateiu (CEO InternetCorp).
Organizarea unui eveniment digital sustinut pe platforma IC Events construieste comunitati in jurul companiei, oferind toate instrumentele necesare intalnirilor de afaceri private, prezentarilor de produse/servicii noi, conferintelor de presa sau targurilor de joburi. „Am apreciat enorm platforma, inca de cand am inceput sa o implementam pentru propriile noastre evenimente, anul trecut. Pentru noi, in calitate de organizatori de evenimente cu background solid in industria de digital advertising, a fost o tranzitie fireasca catre evenimente virtuale. Pe masura ce au avut loc din ce in ce mai multe evenimente, am observat ca numarul de participanti s-a dublat, mai mult, in unele cazuri, chiar s-a triplat si am primit feedback foarte bun atat de la parteneri, cat si de la participanti, zona de networking ocupand locul 1 in preferintele lor. Am vazut potentialul imens in serviciul nostru si am construit, cu ajutorul echipei extrem de talentate de development, un tool special si un produs complet nou, pentru a face chiar mai simpla gazduirea unui eveniment si astfel, sa facem pasul catre viitorul industriei noastre – si anume full-scale digital events”, explica Liana Nicolae (Project Manager IC Events).
Ce poti face, ca gazda de eveniment, pe IC Events
Utilizarea IC Events este intuitiva, rapida si eficienta din punct de vedere al costurilor, pentru orice business care are ca target extinderea sau construirea propriei comunitati active. Utilizatorii din intreaga lume isi pot crea propria identitate vizuala pentru eveniment, prin simpla incarcare a logo-ului si a descrierii lor pe platforma. Gazda poate genera usor un program si o lista de speakeri, poate crea vizibilitate pentru partenerii care utilizeaza standurile din zona expo si poate dezvolta un site de prezentare, care poate fi folosit in scopuri promotionale. Mai mult, platforma ofera statistici care masoara interactiunea si numarul de participanti la fiecare eveniment in parte. De asemenea, organizatorul are acces complet la lista participantilor, iar acestia primesc e-mail-uri de confirmare si remindere pentru eveniment.
Caracteristicile cheie ale platformei IC Events
- Livestream, videoclipuri si prezentari. IC Events ofera instrumente pentru livestream, webinarii, ateliere si paneluri de dezbateri, toate prezentate publicului pe o eleganta scena virtuala. De asemenea, poate rula webinarii preinregistrate si ofera posibilitatea distribuirii de informatii in comunitate sub forma de documente si prezentari.
- Social Lounge. Este locul in care utilizatorii pot socializa, folosind serviciul video incorporat al platformei. Participantii pot lua un loc virtual la mesele cu 4 locuri din Social Lounge, pot construi relatii noi si semnificative pentru afacerea lor, pot trimite invitatii si pot discuta cu potentiali parteneri sau clienti.
- Zona Expo, cu standuri virtuale. Este spatiul digital in care partenerii pot beneficia de un stand virtual, pentru a-si prezenta produsele si serviciile. Un singur click pe sigla partenerului le ofera participantilor posibilitatea de a explora conceptul fiecarui stand expozitional.
- Networking si intalniri 1 la 1. Participantii se pot conecta cu usurinta la eveniment, prin intalniri individuale. Orice vizitator poate contacta alti vizitatori din comunitatea evenimentului si poate schimba carti de vizita virtuale, prin e-mail.
- Zona de resurse. In aceasta zona, utilizatorii pot descarca informatii utile cu privire la temele discutate in timpul evenimentelor. Participantii pot gasi aici documente PDF cu prezentari, oferte speciale sau brosuri de prezentare.
Descopera tot ceea ce IC Events are de oferit si urmareste evenimentele gazduite pe platforma aici. In plus, pana la data de 17 martie 2021, ai o reducere speciala de lansare, in valoare de 50% pentru orice eveniment organizat pe noua platforma B2B!
Leave a reply