Pepsi investeste masiv in e-commerce
PepsiCo a anuntat venituri nete de 19,5 miliarde $ in ultimele 3 luni ale anului fiscal incheiat recent si spune ca va investi in comertul online, dezvoltarea digitala si brand marketing, citim pe businessinsider.com. Milioanele de dolari in cauza vin din economiile facute datorita noului plan republican de taxe si impozite din SUA, care aduce scaderi ale acestora pentru companiile cu venituri mari. Investitia este menita sa ajute compania sa evite apocalipsa retailerilor ca Sears si Macy’s, care se afla pe o abrupta panta descendenta.
Compania transmite ca e-commerce-ul este o afacere care le aduce acum 1 milion $/an si ca va investi in training-ul angajatilor si 100 de milioane $ in bonusuri pentru acestia. Miscarea vine pe fondul avertismentelor expertilor in domeniu, care spun ca gigantii bauturilor racoritoare (Coca-Cola si PepsiCo) nu s-au adaptat la tendintele publicului care se muta online pentru a-si face cumparaturile: 30% din achizitiile de astfel de bauturi se fac din impuls, iar acest procent este amenintat de online; in plus, volumul de vanzari al acestor racoritoare a scazut in ultimii 12 ani consecutivi, in SUA.
Nici rivalul Coca-Cola nu sta degeaba: a anuntat ca se documenteaza in privinta alimentelor vandute online prin sistemul click & collect, a ofertelor la pachet si a motivatiilor care ii determina pe consumatori sa faca achizitii online din impuls.
Leave a reply