Inregistrare comenzi telefonice magazin online

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Buna ziua tuturor,
Din cate stiu, noua lege cere ca toate comenzile telefonice sa fie inregistrate dat fiind ca realizarea contractului la distanta se face prin telefon.
Intrebarea este daca a gasit cineva o solutie software sau hardware care sa fie eficienta pentru o companie mica (medie 30 comenzi pe zi- din care 7-8 telefonice)
Pana acum nu am gasit o metoda prin care o linie fixa si doua mobile sa treaca prin acelasi hub cu functie de recording.
Multumesc

Deschis 0
Chestiuni legale Organizare magazin online Solutii software conexe Gabriel I. 5 ani 4 raspuns 616 vizualizari 0

Răspunsuri ( 4 )

  1. Nu am observat sa fie necesara inregistrarea apelului, dar este necesar sa trimiti comanda spre a fi acceptata de catre client ( via email ).

  2. Salut,

    Incearca sa te documentezi putin aici: http://www.algotech.cz/ro/produse-si-servicii/solutii-de-call-center/inregistrarea-apelurilor.html

    Ca o solutie -> porteaza numerele intr-o retea voip unde ai parte de si de Interactive voice response si call recording. -> Practic, trebuie sa investesti inca 50% din costurile pe care le ai in momentul de fata, insa avantajele ti le poti calcula singura.

  3. takamine123

    Buna Adela, ma intereseaza portofotoliul vostru de solutii pentru comenzile telefonice ma poti ajuta cu un nr de contact?

  4. Buna seara si multumesc pentru interes,

    Poti sa ne contactezi telefonic la 0369811411 sau sa ne trimiti datele tale de contact pe office@optivoice.ro si te sunam noi. Seara faina!

Lasă un răspuns lui Adela