Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Injectie de capital 42 milioane $ pentru start-up-ul e-commerce Ecwid

In aceeasi saptamana in care Shopify si Facebook/Instagam au lansat un app si o sectiune de Shop(s), start-up-ul e-commerce Ecwid a primit o investitie de 42 milioane $ de la Morgan Stanley si PeakSpan Capital. Techcrunch.com scrie ca Ecwid a strans doar 6,5 milioane $ din 2009 incoace, anul in care era fondat, in Rusia, de catre CEO-ul Ruslan Fazylev (care pusese inainte bazele X-Cart). In prezent, compania s-a relocat la San Diego si vinde instrumente e-commerce direct si prin terti ca Square si Wix, permitand afacerilor online sa creeze experiente e-commerce pe propriile site-uri si aplicatii, dar si via Facebook, Instagram, Amazon, Google si nu numai.

Ecwid este similar companiilor Shopify, BigCommerce si WooCommerce si ajuta, la fel ca ele, afacerile offline mici si mijlocii sa se digitalizeze. IMM-urile interesate pot incepe cu un plan tarifar gratuit (care include un magazine online cu 10 produse, reclame pe Facebook, Google, Pinterest si Snapchat, cos de cumparaturi mobile responsive, Facebook Pixel, plata prin Apple Pay, respectarea normelor GDPR si nu numai) si ajunge pana la unul de 99 $/luna.

In contextul in care afacerile offline s-au inchis in perioada pandemiei COVID-19, iar actiunile Shopify sunt in crestere, Ruslan Fazylev a transmis ca Ecwid este si el pe val: „In clipa in care am semnat contractul, lucrurile au inceput sa intre in vrie. Peste noapte, cererea s-a triplat, pentru ca IMM-urile erau supuse unei presiuni enorme de a face tranzitia spre comenzile online. La Ecwid nu suntem preocupati de companii ca Walmart, ci de afaceri mici, pentru care vrem sa simplificam foarte mult lucrurile. Deci cererea a explodat”. Volumul de tranzactii din perioada martie-arpilie a crescut cu 50%. Si compania o ducea bine si inainte: in 2019, numarul de inscrisi noi pe platforma s-a dublat, scorul net de promovare fiind de peste 60.

„COVID-19 subliniaza ceea ce stiam deja: e-commerce-ul este vital si acum este disponibil si celor mai mici comercianti, prin intermediul instrumentelor gratuite marca Ecwid, care pot fi adoptate rapid si de catre incepatorii intr-ale Internetului. Urmarim Ecwid de multi ani. Eficienta de capital impresionanta a companiei si oportunitatile pe care le ofera pe termen lung, pe piata, ne-au determinat sa luam usor decizia de a le deveni parteneri in aceasta urmatoare faza de dezvoltare”, a transmis Phil Dur (Co-Fondator si Managing Partner PeakSpan Capital).

Leave a reply