Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

COVID-19: Shopify pune accentul pe livrarea de alimente online

Platforma e-commerce canadiana Shopify profita de criza mondiala creata de pandemia COVID-19, pentru a se impune si pe piata de livrare de alimente cumparate online, informeaza site-ul ft.com. Shopify ofera acum retailerilor parteneri posibilitatea de a se ocupa de livrarea de alimente comandate online de catre clientii lor: magazinele mici isi pot alege zone de librare locale, rute de livrare mai rapide si functii financiare destinate managerierii partii economice a afacerii lor. Si restaurantele apeleaza la Shopify pentru a-si suplimenta veniturile din livrari clasice de mancare cu unele din kit-uri de alimente, vinuri si carti de retete.

„Shopify are acum o intreaga echipa axata pe alimente, ceva ce nu am facut pana acum. Universul retailului din 2020 a accelerat pana la nivelul care ar fi existat in 2030. Retailerii fizici care se gandeau sa se mute online au facut asta intr-un ritm incredibil in ultimele 8-10 saptamani”, transmite Harley Finkelstein (COO Shopify). Intr-o perioada in care retaileri cu istorie in spate – ca Neiman Marcus, Barney’s, J. Crew – au declarat falimentul, pentru ca nu s-au adaptat destul de rapid la tendintele apropo de comertul online, veniturile Shopify din primul trimestru al anului au depasit cu 47% previziunile initiale, iar valoarea ei de piata s-a dublat din aprilie pana in prezent, depasind 80 miliarde $.

Compania livreaza alimentele prin curieri terti, dar lucreaza activ la un depozit si o retea logistica proprie, care sa poata rivaliza cu cea a Amazonului: Shopify Fulfilment Network. Finkelstein a explicat ca aceasta va deveni realitate in 4 ani, timp in care retailerii se vor inscrie in sistem. Recent, Shopify a lansat un app (Shop) care permite clientilor sa urmareasca live comenzile facute la retailerii din sistem si sa descopere magazine locale noi.

Leave a reply