In Europa, shopping-ul online se face pe smartphone
In Europa, majoritatea clientilor cumpara online folosind smartphone-uri, nu tablete, scrie emarketer.com. Concluzia a fost trasa de site-ul comparativ de preturi Twenga.com, in urma unui sondaj de opinie realizat in luna octombrie (masurand traficul online in reteaua Twenga, in perioada noiembrie 2014 – aprilie 2015). Cu exceptia Olandei (in care procentul e inversat), in celelalte tari analizate smartphone-ul este preferat in proportie de: 75% (Spania), 72% (Polonia), 71% (Italia), 70% (Marea Britanie), 56% (Germania), 54% (Franta). Clientii olandezi, in schimb, prefera tabletele, in proportie de 59%.
Britanicii sunt cei mai activi cumparatori online de pe dispozitive mobile: 31,1% din traficul e-commerce vine de pe acestea. Pe locurile urmatoare s-au plasat germanii (cu 29,7%), Spania (cu 29,1%), Olanda (cu 28,5%), Italia (cu 27,8%), Franta (cu 22,1%) si Polonia (cu doar 8,3%).
Leave a reply