In ce sa investesti 50.000 euro la un magazin online ?
RaporteazaIntrebare
Please briefly explain why you feel this question should be reported .
Sa zicem ca detineti un magazin online de fashion (accesorii si haine dama) care este deja lansat de 1 an si aveti 50.000 euro de investit. Ce ati face cu banii astia ca sa recuperati investitia cat mai repede ?
Deschis
0
Business
Mituri & greseli uzuale
10 ani
2 raspuns
1354 vizualizari
0
Răspunsuri ( 2 )
1st! tema, usability, flux de comanda. Analiza si implementare.
Functie de rezultate si recomandari, poti imbunatati campaniile de promovare, stocuri, imagini si video de produs.
Salut alexionescu,
50k EUR este o suma mare de bani si te poti „juca” cu ea in multe feluri :).
Incepi prin a merge pe 3 directii principale (le poti ataca in acelasi timp):
1) CUM ADUCI CLIENTII PE SITE – aici te uiti la diverse canale de marketing, moduri de a aduce clientii fara plata directa (SEO, Social Media, forumuri, siteuri de anunturi, etc …), moduri de a aduce clientii cu plata directa (search engine paid traffic (Google, Bing, etc…), comparatoare de preturi, publicitate in social media, display pe alte siteuri, afiliere, campanii de publicitate offline, prezenta la show-uri de profil, campanii telefonice de generare de leaduri etc…)
2) CE FACI CU CLIENTII PE SITE – aici te uiti la experienta clientului pe siteul tau si la modalitati tehnice de a-ti creste vanzarile (usability, fluxul de comanda, Other customers bought, Other visitors liked, functii de upsell si crossel, trustmarks, abandonned shopping cart, testimonials, optimizare pentru mobil, popup-uri de enter & exit, chat & support, si evident FOARTA MULTE testare AB pe functii, culori si layouturi, etc …)
3) CE FACI CU CLIENTII DUPA CE PLEACA DE PE SITE – in principiu, in etapa asta incerci sa-i aduci inapoi pe site. Aici te poti uita la campanii de retargeting, mixuri de retargeting intre diverse canale (ex: Adwords + Facebook + Email Marketing), campanii de newsletter, campanii de social media, campanii targetate catre clientii care au cumparat, campanii de loialitate in functie de parametrii clientului (data nastere, data prima comanda, etc …), Abandoned shopping cart, campanii SMS, etc …)
Cu bugetul asta, sfatul meu este sa mergi catre o agentie specializata sau un expert in online care sa te ajute cu structurarea unui plan pe termen mediu/lung care sa includa strategii pentru cel putin sugestiile de mai sus. Mai sunt si alte lucruri pe care le poti face, dar cele descrise mai sus sunt un bun start pentru un magazin de succes. Cand ai acest plan de marketing pus la punct il poti implementa in-house sau cu agentii/freelanceri specializati, in functie de situatia particulara a businessului tau.
Sper sa te ajute.
E.