Avanticart a lansat Tagual, un serviciu de solutionare a problemelor legate de cookie-uri
Platforma de comert online Avanticart anunta, intr-un comunicat de presa, lansarea unui serviciu de server-side tracking, menit sa rezolve problema cookie-urilor 3rd party. Acestea urmeaza sa fie blocate de catre Google Chrome la finalul acestui an. Solutia (intitulata Tagual) se preteaza tuturor website-urilor care aloca lunar bugete pentru promovare online si vor sa maximizeze rezultatele acestei investitii. Avanticart este o platforma de comert digital care integreaza toate instrumentele necesare pentru operarea eficienta a unei afaceri online si offline.
„Citatul meu preferat de marketing are peste 100 de ani si este pe cale sa devina mai actual ca oricand «Jumatate din banii pe care ii cheltui pe publicitate sunt irositi, problema este ca nu stiu care jumatate» (John Wanamaker). Citatul si-a pierdut din adevar odata cu publicitatea digitala, dar acum implementarea proiectului Privacy Sandbox de catre Google va transforma din nou acest citat in realitate si este crucial sa ne adaptam”, transmite Mihai Brehar (CEO si Fondator Avanticart).
Conceptul de server-side tracking este relativ nou, dar sigur va creste in popularitate, pana la finalul anului 2024. Este posibil ca aceasta sa devina singura optiune pentru a face in continuare marketing eficient. Insa, asa cum a fost si in cazul tranzitiei de la Google Analytics Universal la Google Analytics 4, website-urile tind sa faca aceasta tranzitie doar in ultimul moment.
„Dupa cum stim cu totii, exista 2 tipuri de cookie-uri: cele necesare sau de functionalitate, numite 1st party cookies si cele de promovare sau performanta, utilizate de canalele de publicitate (Facebook, Google, Tiktok, Instagram, etc.) pentru a crea oferte personalizate si a creste sansele de cumparare, numite si 3rd party cookies. Simplificand, prin serviciul de server-side tracking, putem spune ca Tagual ruleaza cookie-urile 3rd party pe serverele proprii si le transforma in 1st party cookies, oferind ulterior si optiunea de a alege ce informatii se transmit fiecarui canal de publicitate in parte”, explica Mihai Brehar.
Server-side tracking-ul vine la pachet si cu alte avantaje: incarcarea mai rapida a wbsite-ului (deoarece se va putea renunta la majoritatea codurilor de tracking), date mai precise (deoarece adblocker-ele nu vor mai bloca colectarea) si un mai bun control al datelor trimise spre partenerii de marketing.
Leave a reply