Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Gun Media: cum pot magazinele online sa-si creasca vanzarile cu 10-15% de Valentine’s Day

Agentia de marketing online autohtona Gun Media, axata pe campanii de performance (PPC, SEO & Social Media), a intocmit o lista cu elementele care nu trebuie sa lipseasca din campaniile de vanzari specifice Zilei Indragostitilor. Agentia sfatuieste toate magazinele online – intr-un comunicat de presa – sa fie mai eficiente, construindu-si inteligent campania de promovare. „Implementata corect, o campanie de marketing online dedicata acestei perioade, poate aduce un plus de 10-15% in vanzari, fata de o luna normala. Evident, rezultatele unei astfel de campanii variaza si in functie de bugetul si efortul depus de fiecare companie”, transmite Robert Trandafir (foto, Fondator Gun Media). Din analizele Gun Media, in Romania interesul clientilor pentru aceasta sarbatoare incepe sa creasca pe 10 februarie.

Cum iti folosesti bugetul dedicat Valentine’s Day pentru a ajunge eficient la indragostiti:

  • bannere sugestive in social media – retelele de socializare nu trebuie sa fie excluse sub nicio forma din nicio strategie de vanzari, indiferent de ocazie
  • landing page tematic (cu promotiile de Valentine’s Day) pe site-ul propriu, intr-un concept care sa imbine produsele/serviciile cu Ziua indragostitilor, impartit in 3 categorii (Cadouri pentru EA, Cadouri pentru El, Cadouri Cuplu), semnalizarea promotiei in home page (printr-un banner); in landing page trebuie schimbate elementele de meta tags pentru anul curent (din 2018 in 2019); in URL nu trebuie adaugat anul campaniei, daca retailerii vor sa beneficieze de avantajele indexarii Google si anul viitor (se recomanda un landing page de tipul siteulmeu.ro/promotii-valentines-day); din punct de vedere tehnic, serverul pe care este gazduit site-ul trebuie sa fie capabil sa suporte un trafic ridicat pentru aceasta perioada; pagina nu trebuie stearsa dupa incheierea campaniei, avand un rol important si in anul urmator
  • set de bannere pentru campaniile Google
  • mesaje-cheie si texte cat mai creative – in functie de categoria de public catre care te adresezi, creeza mesaje targetate pentru femei si pentru barbati, de diferite varste
  • retargeteaza utilizatorii care ti-au vizitat deja site-ul, prezinta campania, faptul ca pot beneficia de discount-uri speciale in aceasta perioada, fa oferte personalizate pentru acestia
  • targeteaza pe Facebook persoanele sub 35 de ani de Valentine’s Day, limita putand fi mai mare de Dragobete; Facebook te ajuta sa targetezi persoane aflate intr-o relatie sau cu statusul „Engaged”
  • pune in joc premii – nu e nevoie decat de mici concursuri pe Facebook, asa utilizatorii vor interactiona cu pagina si vor fi recompensati pentru asta
  • fa Google Ads cu produse cat mai apropiate de tema iubirii – chiar si un magazin de obiecte sanitare poate oferi in aceasta perioada reduceri la cazile cu hidromasaj; daca nu au produse care se potrivesc, lanseaza o oferta 1+1
  • optimizarea site-ului pentru mobil este esentiala, mai ales in ceea ce priveste elementele de user experience si viteza de incarcare a paginilor; pozele si clipurile video trebuie comprimate, pentru a se incarca mai repede; este recomandata adaugarea de cuvinte-cheie in elementele si tag-urile pozelor

Leave a reply