Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Klarna a lansat Virtual Shopping, unind magazinele offline cu experienta online

Compania suedeza de plati online de tip buy now, pay later/BNPL Klarna anunta lansarea optiunii Virtual Shopping, citim pe klarna.com. Acesta pune in legatura clientii online cu diverse magazine fizice, in care un angajat va intra in legatura cu ei (via video), pentru a le arata live produsele dorite si a-i ajuta sa faca alegerea potrivita. Optiunea este un nou exemplu de comert omnichannel si experiente personalizate oferite clientilor.

Peste 400.000 de retaileri apeleaza la serviciile Klarna si vor putea acum beneficia de aceasta optiune. Plasand interactiunea umana in centrul calatoriei online de cumparare, optiunea Virtual Shopping ajuta retailerii sa creasca engagementul si loializarea clientelara si sa reduca retururile. Angajatii vor interactiona cu persoanele interesate prin intermediul aplicatiei Klarna Store, care permite trimiterea de imagini, clipuri video si demonstratii live cu produsele, direct din depozitele magazinelor fizice.

Klarna noteaza ca e-commerce-ul este o nisa in plina dezvoltare, dar ca magazinele traditionale raman canalul dominant de achizitie: aproape 80% din vanzarile cu amanuntul globale au avut loc offline, in 2021. Consumatorii prefera locatiile fizice datorita interactiunii sociale si a informatiilor pe care le primesc direct de la angajati. Iar clientii contemporani isi doresc acelasi nivel de asistenta si cand fac shopping pe Internet. Virtual Shopping s-a lansat pe 18 piete din intreaga lume (SUA, Canada, Marea Britanie, Australia, Noua Zealanda, Norvegia, Denemarca, Suedia, Tarile de Jos, Belgia, Germania, Austria, Elvetia, Spania, Portugalia, Franta, Italia si Polonia) si se va extinde si in alte tari, in 2022.

„Klarna vrea sa ofere cea mai buna experienta de shopping din lume – fie ca are loc online sau in magazinele fizice. Pana acum, din shopping-ul online a lipsit un element-cheie: interactiunea umana. Prin intermediul Virtual Shopping, imitam experienta avuta in magazinele offline, oferind sfaturi personalizate, din partea unui expert din magazin, si aducem totul in mediul digital. Asta va ajuta retailerii din intreaga lume sa-si aduca la viata magazinele online si sa construiasca relatii durabile cu clientii”, explica David Sandstrom (Chief Marketing Officer Klarna).

Leave a reply