Grupul de magazine online Tehmag a investit 800.000 € in dezvoltare
Grupul de magazine online Tehmag anunta, intr-un comunicat de presa, ca anul trecut a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 20%, ajungand la 3,1 milioane €. Pentru acest an, Tehmag isi propune sa investeasca in dezvoltarea grupului 800.000 €, iar obiectivul financiar este apropierea de pragul de 4 milioane €.
Grupul Tehmag are o prezenta de 10 ani pe piata din Romania si comercializeaza online utilaje si echipamente pentru constructii, prin intermediul platformelor online DepozitulDeGeneratoare.ro, Tehmag.ro si Stivuire.ro. Incepand cu 2019, grupul cuprinde si brandul propriu Bielda, care acopera segmentul de echipamente industriale specializate (masini laser, masini plasma, masini waterjet, abkanturi, ghilotine tabla, roboti de sudura, echipamente de manipulare tabla). Avand in vedere valoarea si specificitatea echipamentelor vandute de magazinele online din Grupul Tehmag, comanda medie se situeaza in jurul a 50.000 lei.
„Am fost afectati in 2020 de schimbarile generate de pandemie, mai ales prin prisma clientilor din zona HoReCa, care reprezentau o categorie importanta de clienti, pentru noi. Per ansamblu insa, cererea s-a mentinut stabila, avand in vedere ca piata constructiilor este intr-o continua dezvoltare. De asemenea, dezechilibrul inevitabil inregistrat pe anumite nise a fost compensat prin dezvoltarea brandurilor noi, orientate catre segmente strategice prin brandul propriu Bielda, unde am inregistrat o dinamica peste asteptari si cu care am reusit sa ne dezvoltam inclusiv in offline”, transmite Mihai Nica (foto, Cofondator Grup Tehmag).
Pentru acest an, Tehmag estimeaza la nivel de grup o crestere de 30%, pe fondul revenirii anumitor segmente de piata, dar si ca urmare a dezvoltarii portofoliului si accesarii a noi segmente de piata din perioada precedenta. Astfel, grupul mizeaza indeosebi pe dezvoltarea brandului Bielda, care ofera clientilor, pe langa produse, servicii conexe: instalare, transport, service si garantie. Tehmag are in vedere extinderea cu un depozit de 600 m2, care sa asigure cresterea capacitatii de livrare din stoc, proportional cu planurile de dezvoltare si evolutia accelerata de pe piata locala si internationala. Valoarea investitiei este estimata la 800.000 €.
„Chiar in lipsa unui debut spectaculos al lui 2021, primul trimestru arata mai bine decat finalul lui 2020, prin urmare avem toate motivele sa credem ca ne vom indeplini obiectivele financiare propuse pentru acest an. Ne bazam, dincolo de produsul in sine, pe echipa de specialisti, pentru ca Bielda, de exemplu, este un brand de produse la care conteaza foarte mult valoarea consultantei si asistentei in procesul de achizitie. Pentru produse industriale, «Adauga in cos» functioneaza diferit, in sensul ca se intampla adesea dupa o discutie consultativa amanuntita. Estimam, de asemenea, ca relaxarea restrictiilor va impulsiona business-ul pe verticalele care au stagnat anul trecut, precum HoReCa sau productie publicitara”, a mai precizat Mihai Nica.
Leave a reply