Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Platforma Extended are o noua identitate vizuala, in urma unui rebranding

Dupa aproape 10 ani de la transformarea dintr-un produs al fostei agentii de dezvoltare web UIS intr-o platforma de sine statatoare, Extended anunta (intr-un comunicat de presa) ca are o noua identitate vizuala, care reflecta directia spre care se indreapta: un ecosistem e-commerce complet integrat si automatizat. Procesul de rebranding a fost realizat in-house de catre echipa Extended si vine la pachet cu un nou website de prezentare, menit sa scoata in evidenta toate avantajele din pachetele de servicii puse la dispozitia managerilor de magazine online.

Acest ecosistem are rolul de a automatiza procesele interne si externe pe care le ruleaza un magazin online in activitatea sa zilnica. Din aceste procese fac parte, de exemplu, actualizarile in timp real ale produselor prin intermediul data-feed-urilor provenite de la furnizori, fluxurile logistice, procesarea comenzilor pe pilot automat, interconectarea cu ERP-urile si WMS-urile disponibile, canalele de vanzare precum marketplace-uri si agregatoare de preturi, procesatorii de plati, etc.

Pandemia COVID-19 a pus sub presiune intreaga industrie online, iar magazinele online care nu au fost pregatite pentru un astfel de volum de clienti si comenzi au resimtit nevoia de automatizare. Prin urmare, majoritatea magazinelor noi lansate cu ajutorul Extended au fost magazine migrate din cadrul altor platforme de tip SaaS, Open Source sau custom, platforme care nu mai permiteau dezvoltarea afacerilor respective.

„Extended este una din cele mai elastice platforme e-commerce, cu dezvoltari ancorate in realitatea comertului romanesc. Un plus fata de alte platforme este faptul ca intelege exact nevoile clientului si ofera automatizari foarte eficiente pentru proprietarii de magazine online, automatizari care reduc costurile si maresc marjele de profit. Cred ca acum nu mai vorbim de functionalitatile unei platforme e-commerce, ci de intelegerea comportamentului clientului cu ajutorul platformei, intelegerea tipologiei acestuia si sustinerea personalizata cu informatiile potrivite in fiecare moment al drumului pe care clientul il parcurge prin site. Extended e-commerce face asta si isi propune sa faca asta cat mai bine in fiecare zi”, noteaza Adrian Dogaru (Pestre.ro, partener Extended de peste 9 ani).

Leave a reply