Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Google e amenintat de TikTok, care a lansat cautarea foto in TikTok Shop

TikTok a confirmat, pentru techcrunch.com, ca testeaza cautarea via imagini, care sa le permita utilizatorilor sa faca/sa incarce o poza si sa gaseasca pe TikTok Shop produse similare. Cautarea foto este una dintre caracteristicile motorului de cautare Google. Si Amazon – alt gigant e-commerce – permite acest tip de cautare pe platforma sa, dar si companiile Klarna si Cherry au astfel de instrumente de shopping.

Noua optiune a platformei social media asiatice este disponibila pentru toti utilizatorii din SUA si Asia de SE. Si este inclusa in bara de Search din TikTok Shop, sub forma unei iconite cu o camera foto. TikTok a facut deja pasi mari pe terenul dominat pana acum de Google: in 2022, Prabhakar Raghavan (Senior Vice President, Knowledge & Information Google) spunea ca tinerii consumatori apeleaza adesea la TikTok si Instagram, in loc de Google Search sau Maps, pentru a descoperi anumite lucruri.

Instrumentul de cautare foto a aparut in mod inevitabil: TikTok Shop include peste 15 milioane de vanzatori online din intreaga lume (dintre care peste 500.000 doar in Statele Unite), iar compania chineza a investit 400 de milioane $ in siguranta platformei, pentru a satisface apetitul e-commerce al consumatorilor. TikTok se lauda cu 1,9 miliarde de utilizatori la nivel mondial, dintre care 55% folosesc platforma specializata in clipuri video scurte penru a descoperi produse noi.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply