Google e amenintat de TikTok, care a lansat cautarea foto in TikTok Shop
TikTok a confirmat, pentru techcrunch.com, ca testeaza cautarea via imagini, care sa le permita utilizatorilor sa faca/sa incarce o poza si sa gaseasca pe TikTok Shop produse similare. Cautarea foto este una dintre caracteristicile motorului de cautare Google. Si Amazon – alt gigant e-commerce – permite acest tip de cautare pe platforma sa, dar si companiile Klarna si Cherry au astfel de instrumente de shopping.
Noua optiune a platformei social media asiatice este disponibila pentru toti utilizatorii din SUA si Asia de SE. Si este inclusa in bara de Search din TikTok Shop, sub forma unei iconite cu o camera foto. TikTok a facut deja pasi mari pe terenul dominat pana acum de Google: in 2022, Prabhakar Raghavan (Senior Vice President, Knowledge & Information Google) spunea ca tinerii consumatori apeleaza adesea la TikTok si Instagram, in loc de Google Search sau Maps, pentru a descoperi anumite lucruri.
Instrumentul de cautare foto a aparut in mod inevitabil: TikTok Shop include peste 15 milioane de vanzatori online din intreaga lume (dintre care peste 500.000 doar in Statele Unite), iar compania chineza a investit 400 de milioane $ in siguranta platformei, pentru a satisface apetitul e-commerce al consumatorilor. TikTok se lauda cu 1,9 miliarde de utilizatori la nivel mondial, dintre care 55% folosesc platforma specializata in clipuri video scurte penru a descoperi produse noi.
Leave a reply