GLAMI s-a extins in Polonia, consolidandu-si pozitia europeana
Platforma de moda online GLAMI transmite, intr-un comunicat de presa, ca si-a lansat platforma de Fashion intr-un teritoriu nou: Polonia. Din octombrie 2023, aceasta se alatura celorlalte 12 tari din GLAMI.group, companie fondata in 2013, in Cehia.
Platformele GLAMI atrag lunar peste 47 de milioane de vizitatori, punand la dispozitia acestora o selectie de peste 15 milioane de produse din 4.600 de e-shop-uri. Echipa GLAMI.pl (cu sediul in Wroclaw) este formata din 20 de profesionisti cu sediul in Wroclaw si are parteneri e-commerce ca e-obuwie, Modivo, Answear, Sportano, Spartoo si Remix, care ofera utilizatorilor aproape 1 milion de produse, de la peste 500 de branduri si 15 magazine electronice.
Odata cu intrarea sa pe piata din Polonia, GLAMI incepe un nou capitol, consolidandu-si pozitia in Europa Centrala. „In ultimii ani, GLAMI a facut investitii substantiale in implementarea tehnologiilor de invatare automata si a obtinut rezultate excelente la capitolele recomandari personalizate de produse, sugestii similare si modele scalabile de gestionare a continutului”, transmite Igor Smolny (Coordonator al Departamentului de Market Development, GLAMI Group).
„Lansarea GLAMI.pl aduce aproape o echipa locala experimentata, cu o cunoastere profunda a pietei, dar si o echipa internationala, cu sediul in Praga, care va continua sa impulsioneze dezvoltarea continua a platformelor noastre. Mai mult, lansarea din Polonia ofera e-shop-urilor conectate acces la piata atractiva de comert virtual din aceasta tara. Planul pentru lunile urmatoare vizeaza integrarea mai multor parteneri in platforma noastra si stimularea cresterii numarului lor. Suntem incantati de acest pas, care se aliniaza cu strategia noastra pe termen lung – aceea de a construi cea mai buna si recunoscuta platforma online de descoperire a modei din Europa”, puncteaza Jan Keselak (CEO GLAMI Group).
Comentariu ( 1 )
[…] GLAMI s-a extins in Polonia, consolidandu-si pozitia europeana – ECOMpedia […]