Germania: supermarket-urile Rewe investesc in online
In 2015, lantul de supermarket-uri german Rewe (care detine peste 15.000 de magazine in intreaga lume) anunta ca planuieste sa investeasca mai mult in prezenta online. Acum, informeaza site-ul supplychainanalysis.igd.com, compania trece la fapte, in Germania:
- a lansat recent o aplicatie pentru site-ul online propriu, dorind sa le ofere clientilor modalitati mai flexibile si mai la indemana pentru a face cumparaturi; acestia pot acum sa isi comande cosul de cumapraturi dorit si sa il plateasca imediat
- in 2017, va extinde numarul de statii click & collect, concentrandu-se pe orasele mai mici si zonele rurale; acest serviciu costa doar 2 € si nu are o limita minima a comenzii; momentan, exista doar 15 locatii de ridicare a produselor, dar planurile sunt sa se ajunga la 73 de orase din intreaga tara
- a devenit primul mare retailer alimentar care ofera un serviciu de livrare meniuri (un meal kit, care reinventeaza ideea de masa de pranz/cina livrate la domiciliu; clientii pot comanda o anume reteta si selecta anumite ingrediente, in functie de pret si brand); in Germania exista deja serviciul HelloFresh (lansat in 2012 si din ce in ce mai popular, cu vanzari la nivel mondial de 440 milioane € in primele 9 luni din 2016 – cifra dubla fata de aceeasi perioada a anului anterior) si alte start-up-uri similare, ca Kochhaus si Kochzauber
Leave a reply