Majoritatea magazinelor online din Europa au optiunea click & collect (raport)
Optiunea de click & collect devine una standard pentru cumparatorii online europeni, informeaza ecommercenews.eu. Majoritatea (54%) celor mai mari 1.000 de retaileri e-commerce din Europa ofera clientilor posibilitatea de a ridica produsele comandate din locatiile lor fizice. Nume ca Argos, Asics, bol, Carrefour, Decathlon, Douglas, H&M, Hugo Boss, Ikea, Sainsbury’s si Zalando fac cel mai bine asta.
Sursa informatiei este raportul marca RetailX „Top1000 Europe 360°”, care a analizat retaileri e-commerce si multichannel care au vanzari mari si demonstreaza ca stiu cum sa raspunda la asteptarile clientelare. Serviciul de ridicare offline a comenzilor digitale este disponibil cel mai frecvent in Marea Britanie (58%) si Luxemburg (56%). La polul opus, retailerii digitali din Malta si Liechtenstein ofera optiunea de click & collect in doar 17%, respectiv 6% dintre cazuri.
RetailX a investigat si optiunea de ridicare a comenzilor facute pe Internet in functie de categoria de produse vandute de cele 1.000 de retaileri analizati. Si a descoperit ca este oferita cel mai des in cazul cartilor (68%), produselor DIY (62%) si a alimentelor cumparate online (58%). Prin contrast, doar 49% dintre comenzile de imbracaminte vanduta online poate fi ridicata dintr-un magazin fizic.
In total, 13% dintre cei 1.000 de retaileri ofera pick-up via lockere – optiune intalnita cel mai des in Polonia (31%) si Romania (20%). 9% dintre vanzatorii cu amanuntul analizati ofera ridicare in aceeasi zi a comenzilor – cel mai des in Suedia (12%) si Romania (11%).
Leave a reply