Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Germania: cum stau retailerii online la capitolul informatii despre livrare (studiu)

In comertul electronic este crucial sa-ti anunti clientii cat trebuie sa astepte pana primesc produsele comandate si chiar sa le permiti sa programeze data livrarii – un capitol la care retailerii online germani ar putea sta si mai bine. Asta a aflat un studiu recent, efectuat pe un esantion de 500 de magazine digitale din Germania.

„Multe magazine online si-au facut temele cand vine vorba despre informatii si servicii de livrare. Dar dorinta de intervale de livrare personalizate ramane in mare parte nesatisfacuta”, transmite Lars Hofacker (Expert E-commerce la EHI si autorul studiului „2nd Online Shop Report Germany”), citat de ecommercenews.eu.

Din totalul de platforme germane analizate, aproape toate ofera clientilor o pagina cu informatii generale despre livrare, dar doar 60% le dau si un interval mediu de timp in care va avea loc aceasta. Doar pe paginile individuale de produs aproape 80% comunica acest interval. In plus, doar 6,2% dintre magazinele e-commerce ofera o fereastra personalizata de livrare – ceea ce lasa nesatifacuta o nevoie clientelara importanta.

Asta s-ar putea schimba, avand in vedere ca piata e-commerce germana incepe sa isi revina si va atinge o valoare totala de 92,4 miliarde € pana la finalul acestui an, estimeaza German Retail Association (HDE), citata de ecommercenews.eu. Asta inseamna o crestere de 4 procente fata de 2024. Anul trecut, HDE estima o modificare YoY de 3,4%: in realitate, cresterea a fost de 3,8%, comparativ cu 2023, atingand suma totala de 88,8 miliarde €.

Ce a mai descoperit studiul:

  • 56% dintre retailerii digitali analizati au cel putin un magazine offline, dar doar 34% dintre ei ofera un serviciu click & collect
  • pentru a putea da o comanda pe 9,2% dintre aceste platforme, trebuie sa depasesti valoarea minima setata de retailer (care este de 1-50 €)
  • 9% ofera mereu livrare gratuita, indiferent de valoarea comenzii, iar 52,4% fac asta de la un anumit prag valoric in sus
  • costurile de livrare sunt de 4-5 € pentru aproape o treime dintre magazine
  • retururile sunt intotdeauna gratuite in cazul a doua treimi dintre cei 500 de retaileri online analizati
  • 16,2% permit clientilor sa aduca singuri retururile online intr-un magazine fizic

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply