FullyVital.com mizeaza pe abonamente online, pentru a combate caderea parului
Experienta proprie poate fi cheia unei afaceri e-commerce de succes, ceva cat se poate de valabil in cazul FullyVital.com, platforma care vinde produse de renegerare a podoabei capilare (si de combatere a firelor albe). Practicalecommerce.com a stat de vorba cu Faraz Kahn – fondatorul Fully Vital, care a inceput sa isi piarda parul la 21 de ani, a luat timp de 10 ani pastile impotriva alopeciei si a pornit de la propria problema, atunci cand a inceput sa caute o idee de business.
Rezultatul este un magazin digital aparut in 2021, care vinde seruri si suplimente alimentare destinate femeilor de peste 40 de ani. Initial, Faraz Kahn (care era web developer si marketer, in Los Angeles) a incercat sa lanseze o afacere in domeniul longevitatii, dar podcastul lui nu genera bani. Asa ca a pornit de la propria nevoie si s-a documentat intens: „Multe companii vand astfel de produse. Eu am vrut sa ofer produse unice unui public larg. Am fost la conventii internationale. Am zburat in Thailanda, la o conferinta a chirurgilor de transplant de par si expertilor in celule stem. Acolo am invatat sufficient de mult incat sa-mi dau seama ca pentru a ajuta cresterea parului trebuie sa faci mai multe lucruri simultan”, povesteste acesta.
Cu ajutorul unei echipe de oameni de stiinta si medici, Khan a creat suplimente si seruri care trebuie folosite timp de 3 luni (din cauza ciclului de crestere a firului de par) – de unde si ideea de abonament. Magazinul lui online vrea ca 20% dintre toti clientii sa devina abonati, iar in ultimele 6 luni numarul de abonati a crescut cu 40%.
Fondatorul FullyVital.com a invatat din propriile greseli, de-a lungul anilor. De exemplu, a lasat o agentie sa se ocupe de Facebook ads, dar avea un cost/achizitie de 200 $, deci reclamele rulau in pierdere. Asa ca a invatat sa le optimizeze singur, cu succes. A invatat care sunt punctele plus si minus ale afacerii lui, in nisa in care activeaza, si-a imbunatatit mesajele, a testat si TikTok Shop si spune ca tot reclamele pe Facebook sunt solutia. „Faptul ca sunt implicat in aceste detalii a facut diferenta. Nu predati altora stafeta veniturilor voastre. Asta este sfatul meu, pentru antreprenori”, spune Khan.
Leave a reply