Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Franta: Uber si Carrefour livreaza alimente comandate online in 15 minute

Uber a semnat un parteneriat cu lantul de supermarketuri francez Carrefour, anunta cnbc.com, pentru a livra cumparaturi alimentare si non-alimentare in numai un sfert de ora, la Paris, Boulogne, Neuilly si Levallois. Noul serviciu de tip quick commerce/ q-commerce se numeste Carrefour Sprint si este disponibil in aplicatia Uber Eats.

Pentru a face aceste livrari ultrarapide, Uber va folosi o retea de 9 asa-numite „dark stores”, depozite mici unde angajatii ambaleaza cumparaturile (fructe si legume, alimente uscate, produse de curatenie), predandu-le livratorilor. Aceste depozite vor fi operate de start-up-ul francez Cajoo. Carrefour detine o parte dintre actiunile Cajoo si companiile au deja un contract de colaborare, pentru sericii ultrarapide de livrare. Fondat in februarie 2021, Cajoo este un pionier al pietei quick commerce franceze: la doar 5 luni de la lansare, opera in 10 orase din Franta si avea peste 100.000 de utilizatori, carora le livra aproape 2.000 de produse alimentare si non-alimentare.

Pe langa Carrefour Sprint, in Paris functioneaza deja aplicatiile similare de livrare q-commerce Getir, Gorillas, Zapp si Yandex. Uber planuieste sa extinda serviciul Carrefour Sprint – in urmatoarele saptamani – in alte oraze franceze, ca Lyon, Bordeaux si Toulouse.

Asa cum scriam recent, pandemia COVID-19 a impulsionat livrarea on-demand (q-commerce), in ciuda criticilor care spun ca aceste companii se vor chinui sa devina afaceri sustenabile, din cauza costurilor ridicate necesare scalarii si sustinerii competitiei venite din partea retailerilor mari.

Leave a reply