Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cum si-a crescut Bose.com vanzarile e-commerce cu 81%, de Sarbatori

Bose este un brand axat pe inovatie, care a transformat luma boxelor audio si nu numai. Acum cativa ani, compania apela la automatizare in doar 10% dintre campaniile sale digitale. Apoi, in 2020, Bose s-a lovit de trei obstacole: competitia crescuta de pe piata de electronice, faptul ca se axa foarte mult pe vanzarile facute in magazinele retailerilor terti si inchiderea magazinelor fizice, din cauza pandemiei. De aceea, compania si-a schimbat abordarea, citim pe thinkwithgoogle.com.

Bose si agentia lor de marketing (MediaCom) au cautat moduri noi de a eficientiza costurile si de a accelera veniturile direct-to-consumer (DTC), pe Bose.com. „Pe masura ce COVID a impins tot mai multi consumatori spre online, a trebuit sa ne adaptam rapid, pentru a raspunde cresterii crescute si competitiei de pe piata”, explica Hilary Giesler (Global Digital Performance Marketing Manager, Bose).

Abordarea a constat in axarea pe solutii de automatizare, sustenabile pe termen lung, care ofera o experienta mai personalizata clientilor brandului. Concret, Bose si MediaCom au restructurat conturile si echipele, au consolidat campaniile si grupurile de ad-uri, au oferit mai multe date sistemelor interne de machine learning, pentru a le imbunatati acuratetea predictiva. In fine, au imbunatatit constant calitatea informatiillor introduse in sistemele de automatizare si au implementat un global site tag, pentru a masura corect conversiile. Si s-au asigurat ca angajatii urmeaza best practice-urile interne.

La final, Bose si MediaCom au combinat atributia data-driven si target ROAS smart bidding-ul si au implementat aceasta abordare in 90% dintre caapaniile lor de Search si Shopping. Aceasta strategie de automatizare a determinat o crestere a vanzarilor online de 81% si venituri mai mari cu 35% din campaniile de Search si Shopping, de Sarbatori, in 2020.

Leave a reply