Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

FlorideLux.ro: vanzarile de Halloween vor creste cu 20% YoY

FlorideLux.ro estimeaza – intr-un comunicat de presa – ca vanzarile din apropierea sarbatorii de Halloween vor creste cu 20% in acest an, fata de aceeasi perioada a anului trecut. „In lipsa petrecerilor tematice, oamenii vor simti nevoia sa uite de distantarea sociala si sa fie mai aproape unii de altii, prin intermediul florilor sau al cadourilor”, transmite Marius Dosinescu (foto, CEO si Fondator FlorideLux).

Cu aceasta ocazie, compania a lansat o noua colectie cu aranjamente florale si decoratiuni specifice acestei perioade (aranjamente florale in dovleci, buchete de flori cu panza de paianjen, cosuri cadou cu lumanari si decoratiuni, aranjamente de masa cu trandafiri criogenati, dovleci de teracota, decoratiuni sub forma de craniu, baloanele tematice), care vor genera venituri de aproximativ 15.000 €, alaturi de celelalte produse din oferta retailerului. Pretul unui aranjament floral de Halloween incepe de la 159 de lei (cu livrarea gratuita oriunde in tara) si va ajunge pana la aproximativ 100 €. In plus, la orice comanda de minimum 159 lei, clientii vor primi cadou un breloc de Halloween.

Compania s-a pregatit si de sarbatoarea Sf. Mihail si Gavriil (cand peste 1,3 milioane de romani isi sarbatoresc onomastica), cu o categorie speciala de produse, care vor avea o reducere de 15%, in perioada 1-10 noiembrie. In ceea ce priveste obiceiurile de consum observate de la debutul pandemiei COVID-19, se constata tendinta din ce in ce mai accentuata pentru comenzile online, inclusiv in cazul produselor de floristica. Conform FlorideLux.ro, increderea in florariile online s-a dublat, iar produsele alese sunt din ce in ce mai variate. De asemenea, cei mai multi clienti comanda online recurent flori si alte aranjamente, mai des ca inainte, ceea ce arata ca acestia incearca sa evite pe cat posibil deplasarile.

Leave a reply