Google a investit in marketplace-ul indonezian Tokopedia.com
Google a investit (alaturi de o alta companie, Temasek Holdings Pte) 350 de milioane $ in Tokopedia.com, o populara platforma online din Indonezia care face lunar legatura intre 7 milioane de vanzatori si peste 90 de milioane de consumatori, informeaza searchenginejournal.com. Google nu a comentat investitia si nici nu a explicat care este scopul acesteia.
Tokopedia este un marketplace important in tara asiatica, care contribuie cu peste 1% la cresterea economica a Indoneziei si care ofera clientilor ei si produse financiare (portofele digitale si imprumuturi). In Tokopedia au mai investit deja SoftBank, Alibaba si Sequoia Capital.
Tokopedia foloseste deja Google, pentru a imbunatati livrarea produselor comandate online de clienti, deci cele doua companii au deja o relatie: cumparatorii care isi dezaluie locatia in aplicatia Tokopedia sunt localizati exact via Geolocation API, iar pin-ul adresei lor este plasat in Google Maps, urmand a fi validat de catre cumparatori. Pe viitor, aceasta caracteristica va permite celor de la Tokopedia sa faca promotii de marketing localizate.
Leave a reply