Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Floria.ro vinde flori online de peste 1 milion de euro in 2013

Floria.ro, liderul pietei online de flori in Romania, estimeaza sa incheie anul 2013 cu o cifra de afaceri de peste 1 milion de euro, dupa un prim semestru in care vanzarile s-au situat cu 10% peste asteptari.

Activand pe o piata a vanzarilor de flori online a carei valoare estimata se situeaza in 2013 la 2.5 milioane de euro, Floria.ro a inregistrat in prima jumatate a anului vanzari de 600.000 euro.

“Prima jumatate a anului a fost foarte buna pentru noi, am crescut semnificativ fata de anul trecut si am avut vanzari cu 10% mai mari decat estimasem. In afacerile cu flori, primele 3 luni din an dau tonul pentru tot restul, fiindca atunci sunt sarbatorile cele mai importante: 1-8 Martie, Valentine’s Day, Dragobetele. Astfel ca ne asteptam sa depasim 1 milion de euro, cat era bugetat pentru 2013” declara Mugur Frunzetti, Fondator Floria.ro.

Motoarele de crestere pentru Floria.ro, care permit afacerii sa se mentina in pozitia de lider in piata vanzarilor online de flori in Romania, sunt calitatea florilor, diferentierea buchetelor prin abordari creative, livrarea ferma la ora si data stabilite in toata tara, precum si asigurarea calitatii, prin transmiterea catre clientii care trimit flori, a fotografiilor buchetelor livrate beneficiarilor.

“Cresterea Floria.ro a fost constanta de la an la an, cu procente peste cresterea naturala a pietii de flori online, care este de 20%. Fata de prima jumatate a anului anterior, in 2013 am crescut cu 50%. Este normal, avand in vedere ca rata de revenire a clientilor este foarte mare si in acelasi timp, mai multi romani aleg sa surprinda persoanele dragi cu un buchet de flori transmis la birou sau acasa. Cei care au observat efectul gestului de a trimite flori prin curier vor sa il reitereze si revin la noi pe site” adauga Mugur Frunzetti.

In 2013, piata vanzarii de flori in Romania are o valoare estimata la 100 milioane de euro, care se impart in mod egal intre piata neagra si piata alba. Din valoarea de 50 milioane de euro a zonei albe a pietei, 5% este realizat prin vanzari online.

“Piata se albeste de la an la an, motiv pentru care cred ca afacerile cu flori sunt o investitie interesanta. Noi suntem deja puternici pe piata, dar ma astept ca numarul de florarii, online sau offline, sa creasca in anii urmatori. Ceea ce inseamna cresterea concurentei, o iesire fortata din zona de confort pentru cei necompetitivi. Know how-ul specific domeniului, dar si pasiunea pentru flori, vor fi cheia succesului in acest business in anii urmatori” mai spune Fondatorul Floria.ro, Mugur Frunzetti.

Despre Floria.ro

Floria.ro, afacerea care conduce topul in vanzarile online de flori, implineste anul acesta 3 ani de existenta, timp in care a livrat peste 50.000 de buchete. Floria.ro a castigat titlul “Floraria Anului” la Gala Premiilor eCommerce dar si peste 30.000 de clienti multumiti. Incepand din 2010, Floria este marca atestata Trusted.ro.

Incepand cu vara 2013, Floria.ro devine prima florarie din Romania care creeaza buchete in acord cu tendintele internationale din moda. Colectia actuala este prezentata pe http://floria.ro/florile-verii-2013.

Despre Liviu Taloi

Liviu is Co-Founder of the ECOMpedia.ro project and Community Manager for GPeC (Gala Premiilor e-Commerce - Romanian e-Commerce Award Gala). He has over 15 years of experience in online marketing and 10 years in e-commerce. He was, among other past jobs, PR Manager at eMAG. In 2005, he founded a web consulting company specialized in e-commerce and sites evaluation, Web Audit. He is also speaker at conferences and seminars, especially dedicated to electronic commerce, he write articles and market analysis. Skills: e-commerce, site audit, UX, CRO, Analytics, Online Marketing. Taloi has been selected by Cardinal Path to be a regional trainer of Google Partner Academy Programme in Google Analytics. Taloi has also GAIQ - Google Analytics Individual Qualification certification. Liviu TALOI has worked with online shops as eMAG, MarketOnline, SigmaNET, F64, FashionUP, TAMOS, Kurtmann, ZorileStore, Vexio.ro, MetaphoraBijoux, Gutuie.ro, eMenAtWork, e-commerce platforms & full digital agencies as Content Speed, Shopmania BIZ, Retargeting.biz, online tourism sites as EXIMTUR, Veltravel, he did usability & conversion rate optmization projects as for BCR - sIT Solutions AT Spardat Gmbh, Bitdefender (USA site), SKIN media, he delivered Google Analytics closed&open trainings as for BrainArt, Siniat, ING NN Asigurari de Viata, Google Partner Academy. In recent years, Liviu Taloi provided expert advice to more than 100 Romanian online stores in e-commerce, usability, analytics, conversion rate optimization and online marketing. Many of these online companies are now market leaders in their niche.

Follow Me

Leave a reply