Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Finantare de 600.000 €, pentru start-up-ul romanesc martech ProductLead

ProductLead (platforma romaneasca de marketing digital integrat si creare de continut) a primit o finantare de 600.000 €, pentru dezvoltare si extindere pe pietele europene, aflam dintr-un comunicat de presa, citat de prwave.ro. Finantarea a fost coordonata de Sparking Capital (in calitate de investitor principal), in parteneriat cu fondurile de investitii Eleven Ventures (Bulgaria) si Founders Bridge (Suedia).

Misiunea ProductLead este de a democratiza accesul la crearea de continut la scara larga, prin analiza de date, automatizare si integrari. Obiectivul companiei este de a-si dezvolta echipa si de a castiga treptat pietele externe – in special CEE, DACH si tarile nordice. In plus, ProductLead doreste sa consolideze un set de parteneriate strategice cu principalii jucatori din e-commerce, marketplace si marketing tech.

„Suntem foarte incantati de succesul acestei runde de investitii, care ne va permite sa crestem afacerea in mod accelerat. Depunem multa pasiune si efort pentru a asigura clientilor nostri servicii de inalta calitate, ajutandu-i sa isi dezvolte rapid continutul digital, asigurandu-le un volum ridicat dar calitativ de elemente creative, cu ajutorul tehnologiei si automatizarii. Obiectivele noastre de business se concentreaza pe crestere si parteneriate strategice, precum si pe atragerea de clienti internationali din industrii si zone geografice cheie, care sa ne ofere tractiunea de care avem nevoie pentru a ne consolida pozitia pentru urmatoarea runda de investitii de tip Serie A”, a transmis Mihai Bocai (foto st., CEO ProductLead).

Tehnologia construita de ProductLead permite oricarui specialist in marketing sa dezvolte elemente creative eficiente, de 10 ori mai rapid si la costuri de 10 ori mai mici, oferind un motor puternic de automatizare si experimentare a proceselor de creatie, valorificand datele din website-ul e-commerce al clientului, continutul generat de influenceri si activele brandurilor la scara larga. ProductLead este deja partener Facebook, TikTok si VTEX.

Leave a reply