Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Fashion Days s-a alaturat retelei 2Performant, din iunie 2019

 Incepand cu luna iunie 2019, FashionDays.ro intra in portofoliul 2Performant (retea de afilliate & influencer marketing), anunta retailerul online de moda, intr-un comunicat de presa. Cele doua companii estimeaza vanzari online de 1 milion € din marketing afiliat si un volum de peste 10.000 de tranzactii in primele 6 luni.

„Marketingul afiliat este un touchpoint important in mixul nostru de marketing, de aceea este prezent in toate campaniile noastre – fie ele de brand sau de sales. Modul in care se consuma media astazi ne arata ca nu mai e suficient sa fim puternici pe un singur canal – de exemplu, TV-ul – ci ca este nevoie de un mix mult mai bine calculat si servit in momentele potrivite, prin care sa adresam atat publicul feminin, cat si pe cel masculin – care este in crestere. Avem in vedere toate aceste lucruri in colaborarea noastra cu reteaua de afiliati din cadrul 2Performant, cu ajutorul carora avem incredere ca putem construi proiecte frumoase de acum inainte”, transmite Corina Preoteasa (Head of Digital Marketing Fashion Days).

„Data fiind anvergura Fashion Days pe piata din Romania, dar si volumele impresionante de trafic de care sunt capabili afiliatii nostri specializati pe categoria de fashion, ne asteptam ca acest parteneriat sa reprezinte una dintre cele mai de succes lansari din istoria 2Performant. Avand in vedere specificul marketingului afiliat – publicitate platita doar pentru vanzarile finalizate, printr-un comision procentual din valoarea tranzactiilor – sunt convins ca atat Fashion Days, cat si afiliatii nostri actuali si viitori vor colabora profitabil si pe volume din ce in ce mai mari”, a completat Dorin Boerescu (foto, CEO 2Performant Network).

FashionDays.ro are peste 200 de branduri in portofoliu si o comanda online medie de 300 de lei. Cele mai profitabile categorii sunt: incaltamintea (pantofi sport si sandale), gentile, ceasurile si rochiile. Fashion-ul reprezinta una dintre cele mai importante categorii din 2Performant, generand aproximativ 30% din totalul tranzactiilor incheiate in retea. In prima parte a lui 2019, romanii au cumprata imbracaminte si incaltaminte online in valoare de 3,1 milioane € (+24% YoY) – 85.000 de tranzactii. Cosul mediu de cumparaturi este de 180 de lei, 68% dintre tranzactii fiind mobile, 35% fiind plasate seara, intre 18:00-23:00. Ziua preferata de romani pentru cumparaturile online de fashion este martea, cand s-au plasat cele mai multe comenzi in perioada ianuarie-mai 2019.

Leave a reply