Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Evomag.ro vizeaza dublarea veniturilor din servicii, in urmatorul an

Retailerul online evomag.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca accelereaza investitiile in zona de servicii si vizeaza dublarea veniturilor generate de aceasta categorie in urmatorul an, mizand pe interesul crescut al clientilor pentru pachetele care includ si punere in functiune, mentenanta sau suport tehnic.

„Vedem o schimbare importanta in comportamentul clientilor: acestia investesc tot mai mult in produse de calitate si, in mod firesc, aleg si servicii complementare care le protejeaza investitia – fie ca vorbim despre instalare, configurare, reparatii sau mentenanta. Astfel, serviciile au devenit un element esential in experienta de cumparare. Le tratam ca pe o linie distincta de business, cu marja, cerere si perspective solide de dezvoltare. Avem o echipa dedicata, lucram cu parteneri specializati la nivel national si investim constant in extinderea portofoliului”, transmite Mihai Patrascu (foto, CEO evomag).

Potrivit evomag, veniturile din servicii au crescut cu 50% in ultimele 12 luni, cele mai solicitate fiind:

  • instalarea aparatelor de aer conditionat
  • montajul de televizoare si electrocasnice mari
  • asamblarea de PC-uri
  • servicii de reparatii pentru telefoane mobile

In prezent, pe zona de servicii, evomag.ro ofera peste 110 tipuri de servicii, colaboreaza cu peste 10 parteneri externi si are o echipa interna dedicata dezvoltarii acestei linii de business. In urmatorul an, compania isi propune sa dubleze atat numarul de specialisti din echipa, cat si reteaua de parteneri, pentru a sustine extinderea geografica si cresterea capacitatii de executie.

Comportamentul de cumparare se schimba vizibil: clientii aleg tot mai frecvent pachetele care includ produs + serviciu, ceea ce contribuie la cresterea vanzarilor medii si la diversificarea surselor de venit pentru evomag.ro. Rata de atasament intre produs si serviciu a ajuns la circa 10% in categoriile de baza, dar compania considera ca acest procent poate fi crescut semnificativ in urmatorii ani, odata cu repozitionarea si vizibilitatea sporita a categoriei in site si in campaniile comerciale.

Pe termen mediu, evomag.ro are in vedere lansarea unor noi servicii, in special pentru categoriile in care intretinerea periodica este esentiala. In paralel, compania lucreaza la optimizarea vizibilitatii acestor servicii in platforma si la integrarea lor mai eficienta in fluxul de achizitie online.

Leave a reply