Register Now

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Add question

You must login to ask question.

Login


Register Now

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Europa: preferam mobilul, dar nu ne multumeste experienta (raport)

Recent lansatul raport „Europe Best of the Best 2016” (realizat de Adobe Digital Insights si lansat de cmo.com) a analizat traficul online in Europa in anul trecut, procentajul de vizite efectuate pe smartphone, vizitele care dureaza mai mult decat accesarea unei singure pagini si nu numai.

 Concluziile sunt urmatoarele:

  • afacerile online de succes ofera, toate, o experienta mobile impresionanta
  • vizitele pe smartphone au crescut in toata Europa in 2016 fata de 2015, cea mai mare crestere fiind in Germania (primele 20% dintre afacerile de aici au avut o crestere de 51%)
  • in Marea Britanie, primele 20% dintre afacerile online au avut 50% dintre vizite pe mobil, comparativ cu doar 38% in cazul site-urilor care nu au investit masic in optimizarea experientei mobile a clientilor2016_DeviceUsageForSpecificTasks
  • telefonul mobil este preferat de europeni pentru majoritatea activitatilor zilnice online – citit stiri, ascultat muzica, intrat pe retele sociale, urmarit clipuri video si fotografii
  • facem shopping de pe telefon cu 22% mai des fata de anul 2015
  • numarul vizitelor de pe computere desktop e in scadere pe continent, cel mai mare procent inregistrandu-se in Germania (13% in 2016 fata de 2015), urmat de Marea Britanie si Tarile Nordice (ambele 12%)
  • dar traficul total de pe smartphone si desktop e in continua crestere in Marea Britanie si Tarile Nordice, acestea fiind singurele regiuni in care nu s-a aplicat tendinta generala de scadere a timpului petrecut pe site-uri in ultimele 12 luni
  • timpul petrecut pe site-uri a scazut in toate industriile, cu exceptia celor financiare si de telecomunicatii
  • vizitele din ce in ce mai scurte sunt motivate de experienta mobile nesatisfacatoare, design-ul site-urilor deloc exceptional, layout-ul greu de navigat, search-ul greu de utilizat
  • pe dispozitivele mobile, vizitele din ce in ce mai scurte sunt motivate de marimea ecranelor si layout-ul deloc inspirat
  • in medie, europenii detin 6,1 dispozitive conectate, iar 50% dintre ei schimba frecvent dispozitivul atunci cand fac task-uri comune (verifica email-ul, intra pe retele sociale, se documenteaza ori fac cumparaturi)
  • mai ales pentru tinerii de 18 – 24 de ani, e foarte important pentru un site sa ofere posibilitatea de a continua browsing-ul pe un dispozitiv nou de unde a ramas consumatorul pe dispozitivul anterior, fara a fi nevoie sa te loghezi din nou si sa iti introduci datele pe un ecran mic
  • europenii sunt nesatisfacuti de experienta lor mobile, 47% declarandu-se frustrati de timpul lent de incarcare pe mobile
  • nordicii si britanicii au cele mai mari rate de conversie, fiind cei mai dispusi sa cumpere de pe telefon decat de pe desktop

Leave a reply