Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cum arata e-commerce-ul in Orientul Mijlociu, in cifre

Consumatorii din tarile MENA (Orientul Mijlociu si Africa de Nord) au inceput si ei sa evalueze online on produs inainte de a-l cumpara si piata de e-commerce din zona a atins cifra de 39 de miliarde de dolari in 2015, descoperim intr-un infografic de pe wamda.com. Tranzactiile anului in curs ar putea depasi 45 de miliarde $, iar in 2017 ne putem astepta la o marime de 51 de miliarde $ a pietei de e-commerce din zona. Odata cu cresterea acestui sector, cresc si afacerile asociate lui: reclamele digitale, retelele de socializare, sistemele de plata la distanta. Ce mai descoperim din infograficul amintit?

  • cele mai importante tari arabe care fac tranzactii online sunt: Emiratele Arabe Unite (cu 6,8 milioane de consumatori, adica 83% dintre utilizatorii de Internet), Arabia Saudita (cu 10,6 milioane de consumatori, adica 61% dintre utilizatorii de Internet), Egipt (cu 15,2 milioane de consumatori, adica 37% dintre utilizatorii de Internet) si Kuweit (cu 2,4 milioane de consumatori, adica 92% dintre utilizatorii de Internet)
  • primele 5 categorii de bunuri/servicii care atrag cumparatorii online, in MENA, sunt: biletele de avion, sejururile la hotel, biletele la concerte, electronicele si cartile
  • se estimeaza ca, in 2016, advertiserii se vor concentra pe cresterea cu 41% a reclamelor de pe Facebook, pentru a atrage noi clienti, aceasta retea de socializare fiind principalul loc unde isi petrec timpul consumatorii din zona
  • principalele site-uri accesate de amatorii de e-commerce din MENA sunt: Suoq, Amazon, Alibaba

Infograph_ecomm_ME

Raspunde la aceasta intrebare