Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Europa: 94% dintre site-urile e-commerce de top au minimum 5 erori la checkout

 

Platforma de infrastructura economica online Stripe a realizat o analiza detaliata a 800 de site-uri de top din Europa (Marea Britanie, Germania, Franta, Spania, Suedia, Italia, Polonia si Olanda), descoperind erori semnificative in paginile de checkout ale multora dintre ele. Majoritatea site-urilor (94%) au avut 5 sau mai multe erori pe paginile de plata, anunta Stripe, intr-un comunicat de presa.

Consumatorii europeni se asteapta la o experienta de plata rapida si intuitiva, 21% spunand ca vor renunta la o achizitie daca checkout-ul dureaza mai mult de 1 minut. Comerciantii nu reusesc sa treaca acest test, 44% dintre consumatori spunand ca, in medie, le ia mai mult de 3 minute pentru a finaliza o achizitie. Drept urmare, aproape 1 din 5 (17%) cumparatori online au abandonat o achizitie in ultimul an din cauza unui proces indelungat de plata.

Unele dintre cele mai frecvente erori sunt: neacceptarea portofelelor digitale (cum ar fi Apple Pay si Google Pay), lipsa unei tastaturi numerice pentru introducerea numerelor de card pe dispozitivele mobile si permiterea operarii tranzactiilor avand numere de card sau date de expirare incorecte.

Odata cu abandonarea a 68% dintre toate cosurile de cumparaturi online, remedierea erorilor de baza ale paginii de plata si eliminarea tuturor posibilelor neconcordante in procesul de tranzactionare poate duce la cresteri mari ale vanzarilor, mai ales pe masura ce tot mai mult din ceea ce inseamna comert se realizeaza in mediul online/electronic.

Pagini de checkout care genereaza frictiuni

Unele dintre cele mai frecvente erori facute sunt cele care creeaza frictiuni inutile pentru utilizatori:

  • 42% dintre companii au facut cel putin trei greseli la formatarea informatiilor de plata sau la afisarea mesajelor de eroare – aceste greseli includ lipsa avertizarii clientilor in cazul in care acestia au introdus un numar de card invalid sau daca au incercat sa plateasca cu un card expirat
  • 61% nu au acceptat completarea automata a adresei si 9% nu au acceptat nici completarea automata a adresei, nici completarea nativa a adresei
  • 10% din paginile de plata nu au permis clientilor sa-si foloseasca in mod implicit adresa de facturare ca adresa de expediere
  • 75% nu au permis clientilor sa-si salveze informatiile de plata pentru o utilizare ulterioara.

Lipsa optimizarilor pentru dispozitive smartphone

Peste o treime (37%) dintre consumatori afirma ca isi fac majoritatea cumparaturilor de pe un dispozitiv mobil, astfel incat construirea unei pagini de plata de succes, adaptate unui ecran mic este cruciala, dar multe dintre cele 800 de site-uri examinate de Stripe au oferit experiente mobile suboptime:

  • 89% din paginile de plata analizate nu au acceptat Apple Pay
  • 85% din paginile de plata nu au acceptat Google Pay
  • 20% dintre site-uri nu au pus la dispozitie o tastatura numerica pentru a facilita introducerea numarului de card pe dispozitive mobile

Pierderi in vanzarile europene

Multe dintre site-urile de comert electronic de top din Europa nu ofera un proces simplu de checkout utilizatorilor din alte tari europene, ceea ce contribuie la pierderi, 17% dintre consumatori spunand ca au abandonat o achizitie in ultimul an, deoarece metoda lor de plata preferata nu era disponibila. Companiile ar trebui sa adapteze metodele de plata pe care le ofera in functie de locatia clientilor lor.

„Cele mai mici erori dintr-o pagina de plata pot crea pierderi semnificative de venturi chiar si cele mai de succes site-uri de comert electronic din lume se lupta sa-si perfectioneze platile. Un formular simplu de plati, afisarea optiunilor de plata potrivite pentru fiecare consumator individual si simplificarea intregii experiente mobile, necesita multa atentie si o adaptare aproape constanta”, noteaza Marcin Misztal (Director Stripe pentru Europa Centrala si de Est).

Leave a reply