Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

EuroGsm.ro: crestere a comenzilor online de 40% YoY, in august 2020

In contextul pandemiei COVID-19, tot mai multi clienti aleg sa isi faca online cumparaturile, iar acest lucru se aplica si in cazul comenzilor de telefoane mobile, accesorii si gadgeturi. Asta a insemnat ca, in luna august, in  magazinul online eurogsm.ro, numarul de comenzi online a crescut cu 40% fata de perioada similara a anului 2019.

Conform comunicatului de presa care anunta cresterea, produsele cele mai cautate au fost smartphone-urile (dar si telefoanele clasice, ideale pentru varstnici), tabletele (care inregistrasera scaderi, in ultimii ani, dar acum au fost la mare cautare, datorita mutarii activitatii didactice si profesionale in mediul online) si castile Bluetooth (cu o crestere de 60% fata de luna august a anului trecut). Preocuparea pentru propria sanatate si siguranta a dus la cresterea numarului de comenzi de vehicule electrice, iar starea de bine fizica a devenit o prioritate in aceasta perioada, dovada facand numarul mai mare cu pana la 50% a comenzilor de smartwatch-uri si bratari fitness.

In noul context, mai putini clienti au optat pentru ridicarea comenzilor online din magazinele fizice (EuroGsm.ro detine o retea de peste 90), alegand livrarea la domiciliu a comenzilor plasate pe site. De asemenea, mai multi clienti au ales plata cu cardul la finalizarea comenzii (+20% mai multe YoY), pentru contactul redus cu personalul de curierat.

„Stim cu totii ca luna martie a venit cu o serie de provocari, atat pentru companii, cat si pentru clienti. Insa odata contextul stabilizat, am identificat si am reusit, prin campaniile pe care le-am creat, sa rezonam cu noile nevoi ale clientilor nostri. Stim ca dorinta de a socializa si de a fi alaturi de cei dragi a fost indreptata inspre sfera online-ului. De asemenea, stim ca e foarte important si ca activitatea profesionala si cea scolara sa se desfasoare in continuare, in acord cu noile provocari globale. Si modul de petrecere a timpului liber s-a schimbat, predominante fiind iesirile in natura si activitatile outdoor mai aproape de casa. Pentru toate aceste noi cerinte, dar si pentru a veni in sprijinul clientilor nostri, am extins portofoliul de produse pentru o mai mare varietate atat a functionalitatilor, cat si a bugetelor. Astfel, am creat o punte intre noi si utilizatorii de tehnologie, prin care sa putem face fata cu brio oricarei provocari”, a transmis Zoltan Halmai (Director Comercial EuroGsm).

Leave a reply