Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

(e)Migreaza cu noi spre ECOMpedia 2.0.

eMigreaza-cu-noi-spre-ECOMpedia-20-articol

Salut, bine ai (re)venit pe site-ul ECOMpedia. Avem pentru tine vesti foarte bune si importante!

Incepem un proces de transformare a acestui site intr-o comunitate si mai bine inchegata in jurul ideii de ecommerce & marketing digital. Reactiile, intrebarile si feedback-ul tau au contribuit la cristalizarea acestui proiect in care te poti implica, cum ai facut-o pana acum, sau chiar mai bine.

Vei primi un email, cu instructiuni ca sa poti interactiona cu noi de acum  inainte, si daca nu l-ai primit inca, sa te uiti si in spam, sau in clientul de email vechi pe care il foloseai si in 2012. Va trebui sa faci un mic efort, sa recuperezi datele de acces pe emailurile tale mai vechi folosite pe acest site, daca vrei sa comentezi, sa raspunzi la vreo intrebare sau chiar sa pui o intrebare si sa interactionezi cu noi.

Te rog deci sa fii atent la mailul ce iti va ajunge in INBOX, sau in spam, sau eu stiu unde in casuta ta de email (vezi sa nu il pierzi pe acolo), cu  urmatorul subiect:

[box type=”info”] (e)Migreaza cu noi spre ECOMpedia 2.0. Alege metoda de comunicare.[/box]

In acest email vei fi invitat sa te loghezi folosind o adresa de email  pe care tu o  vei folosi  de acum  inainte in relatia cu ECOMpedia.

Sunt multi printre voi care au folosit 2-3 (sau 5-7) adrese de email cand au pus intrebari, cand au comentat, este ok. Acum, pentru ca vrem sa ducem comunicarea cu voi la un alt nivel, pentru ca vrem sa targetam mai bine mesajele fix pe interesul fiecaruia, vrem sa stim cu ce adresa de email  vei dori sa alegi sa comunici cu noi.

Nu vrem sa facem noi asta in locul tau, si de aceea te vom ruga sa dai click pe linkul din acel email. De acum inainte toata comunicarea dintre noi se va face pe adresa de email aleasa de tine .

Activeaza-ti adresa personala/profesionala de email pentru comunicarea cu ECOMpedia, daca nu vrei sa pierzi informatiile pertinente si relevante pentru tine, si doar pentru tine.

Si nu uita, si tu poti sa-ti pui amprenta pe dezvoltarile viitoare ale acestui proiect, pentru ca te vom intreba, asa cum am mai facut-o si vom tine cont de opiniile si nevoile tale!

De citit doar daca vrei sa stii cum vom transforma ECOMpedia, ce se va intampla in versiunea 2.0

Iata mai jos cateva din schimbarile pe care le vei observa in perioada urmatoare:

  • incepand de azi te vom ruga sa te autentifici pe site  pentru a putea interactiona cu acesta  (sa pui o intrebare, sa raspunzi, sa trimiti un articol, sa alegi un raspuns corect la o intrebare pusa de tine, sa comentezi etc…)
  • vei putea citi intrebarile si articolele si fara sa ai cont, ca si pana acum
  • la un moment dat vei avea acces la un profil pe ECOMpedia unde vom tine mai bine legatura cu tine, te vei putea abona numai la stirile care te intereseaza, te vom anunta acolo lucruri importante doar pentru tine, vom imbunatati comunicarea 1 la 1 dintre noi, echipa ECOMpedia si tine
  • profilul tau de utilizator va fi practic o interfata principala de comunicare si noi vom dori ca pe langa procesul de educare, de invatare a ceea ce inseamna ecommerce si marketing online, sa iti oferim solutii special create pentru tine, pentru nevoile tale
  • iti vom oferi ghiduri, continut free sau cu plata, vom comunica exact despre ceea ce ai tu nevoie si vom imbunatati calitatea raspunsurilor pe site cu ajutorul partenerilor nostri, si al echipei de specialisti, aflata acum in restructurare.
  • si multe alte schimbari pe care ti le vom comunica din timp, acolo, pe cont, prin newsletter sau prin alte metode de comunicare online, de exemplu emailuri tranzactionale

Vrem ca tu sa ai succes in online, si vrem sa contribuim la acest lucru. Vrem sa iti oferim solutii nu doar un loc unde sa pui intrebari si sa inveti ABC-ul comertului online.

Spor la conversii si cat mai multe campanii online de succes!

Multumim, echipa ECOMpedia.

Despre Liviu Taloi

Liviu is Co-Founder of the ECOMpedia.ro project and Community Manager for GPeC (Gala Premiilor e-Commerce - Romanian e-Commerce Award Gala). He has over 15 years of experience in online marketing and 10 years in e-commerce. He was, among other past jobs, PR Manager at eMAG. In 2005, he founded a web consulting company specialized in e-commerce and sites evaluation, Web Audit. He is also speaker at conferences and seminars, especially dedicated to electronic commerce, he write articles and market analysis. Skills: e-commerce, site audit, UX, CRO, Analytics, Online Marketing. Taloi has been selected by Cardinal Path to be a regional trainer of Google Partner Academy Programme in Google Analytics. Taloi has also GAIQ - Google Analytics Individual Qualification certification. Liviu TALOI has worked with online shops as eMAG, MarketOnline, SigmaNET, F64, FashionUP, TAMOS, Kurtmann, ZorileStore, Vexio.ro, MetaphoraBijoux, Gutuie.ro, eMenAtWork, e-commerce platforms & full digital agencies as Content Speed, Shopmania BIZ, Retargeting.biz, online tourism sites as EXIMTUR, Veltravel, he did usability & conversion rate optmization projects as for BCR - sIT Solutions AT Spardat Gmbh, Bitdefender (USA site), SKIN media, he delivered Google Analytics closed&open trainings as for BrainArt, Siniat, ING NN Asigurari de Viata, Google Partner Academy. In recent years, Liviu Taloi provided expert advice to more than 100 Romanian online stores in e-commerce, usability, analytics, conversion rate optimization and online marketing. Many of these online companies are now market leaders in their niche.

Follow Me

Leave a reply