eMAG este cel mai valoros brand romanesc (raport)
Clasamentul anual Brand Finance a plasat – in premiera – pe primul loc, in Romania, o companie din domeniul e-commerce: eMAG a fost numit cel mai valoros brand romanesc, depasind valoarea de 1 miliard € (1,027 milioane €), in crestere cu 29% fata de anul trecut, anunta retailerul online, intr-un comunicat de presa. Brand Finance este cea mai mare firma globala independenta de evaluare si strategie de brand, care evalueaza anual cele mai valoroase branduri globale, nationale si sectoriale. Cele mai valoroase 50 de branduri romanesti sunt incluse in raportul anual „Brand Finance Romania 50”.
Potrivit raportului, valoarea eMAG continua sa creasca, odata cu veniturile si pe masura ce brandul evolueaza si se dezvolta, pentru a satisface cererile in schimbare ale consumatorilor: „Consumatorii devin tot mai familiarizati cu comertul online in pietele-cheie (Romania, Ungaria si Bulgaria), iar potentialul de crestere al brandului ramane ridicat, chiar daca sectorul online este foarte competitiv si in continua schimbare. Aceasta recunoastere reprezinta o confirmare a rolului transformator pe care comertul online il are in vietile oamenilor”, transmite Tudor Manea (foto, CEO eMAG).
Odata cu evolutia accelerata a vanzarilor pe Internet in regiune si a transformarii obiceiurilor de cumparare ale oamenilor, eMAG a investit in servicii menite sa le ofere acestora mai mult timp pentru lucrurile importante din viata lor, fie ca vorbim de sanatatea, familie sau evolutie profesionala. In ultimii 2 ani, a lansat Genius (serviciul cu livrare rapida si gratuita, cu obiectivul de a le oferi oamenilor o experienta de shopping cat mai facila), iar cu ajutorul infrastructurii easybox (dezvoltata in toata tara de catre Sameday), le-a oferit si mai multa flexibilitate, pentru a-si putea ridica comenzile in orice moment al zilei, de oriunde.
Pentru a extinde oferta din platforma si pentru a le oferi clientilor o varietate cat mai mare de produse, eMAG.ro investeste in tehnologie si in sustinerea antreprenorilor digitali care vor sa faca comert online, prin intermediul eMAG Marketplace. In acest sens, anul acesta, va finaliza automatizarea hubului sau de la Joita, o investitie de 90 de milioane €, care poate acomoda peste 1.000 de antreprenori care se inscriu in programul Fulfilment by eMAG. Aceasta investitie se inscrie unui plan mai amplu, care se ridica la de 3,2 miliarde de lei pana in 2024, prin care compania isi propune sa devina un ecosistem regional de tehnologie si comert.
Leave a reply