eMAG a angajat 21 de studenti din „eMAG Talent Internship”
In perioada iulie-august, eMAG a derulat cea de-a treia editie a programului „eMAG Talent Internship”, menit sa recruteze 31 de interni dintre care, ulterior, sa aleaga angajati full-time si part-time. Acum, compania anunta – intr-un comunicat de presa – ca 21 dintre cei 31 de candidati au fost angajati de eMAG. In total, la „eMAG Talent Internship” s-au inscris 1.231 de tineri (adica 62 de aplicanti/loc), majoritatea studenti la Academia de Studii Economice Bucuresti, Universitatea Politehnica Bucuresti si Universitatea Bucuresti.
Cei 31 alesi au trecut printr-o sesiune de induction (au participat la un curs despre e-commerce si au vizitat depozitul si showroom-ul eMAG din Crangasi), au avut sesiuni de training in IT, marketing online, social media (din partea specialistilor companiei) si 3 training-uri in comunicare, leadership situational si dezvoltare personala. „In fiecare an, pentru selectarea internilor ne place sa cream o experienta de recrutare diferita si informala, care sa faciliteze interactiunea si cunoasterea reciproca. Anul acesta am dus lucrurile si mai departe de zona de recrutare si am dezvoltat programe special de learning pentru participantii din program”, explica in comunicat Cristina Solea, manager de recrutare eMAG.
Dintre cei 21 de noi angajati, 13 s-au alaturat echipelor de Software Development din Bucuresti, Craiova si Iasi, 3 au fost angajati in departamentele de Web&Mobile Platforms si Targeting Search&Listing, 2 in echipa Comerciala si cate unul in echipele de Financial, HR si International Development.
Acum eMAG deruleaza prima editie din „eMAG Commercial Traineeship” (in perioada septembrie 2016 – februarie 2017): acest program a oferit 10 pozitii de trainee in echipa Comerciala, pentru care au concurat 268 de aplicanti, majoritatea absolventi ai facultatilor de Comunicare, Jurnalism, Administrarea Afacerilor, Marketing, Relatii Internationale, Finante-Banci. Cei mai multi dintre ei aveau experienta de minimum 2 ani in vanzari, achizitii, marketing, zona financiar-bancara, comunicare, consultanta si customer suport. Timp de 6 luni de invatare accelerata, tinerii vor avea sansa de a lucra cu cei mai mari furnizori din piata, de la IT la Fashion, de la Mobile si pana la Home& Deco, in cele doua departamente ale echipei (Hard Lines si Soft Lines).
Acestia vor fi coordonati de 9 mentori din departamentul Comercial, sub indrumarea carora vor descoperi procesele care stau la baza acestui departament si vor contribui la dezvoltarea categoriilor de produse existente pe eMAG. La final, cei mai performanti dintre ei vor fi angajati in pozitii de Junior Product Manager sau Junior Category Manager.
Leave a reply