Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Elegance-Decor.ro: crestere de 50% YoY a CA in perioada pandemiei

Elegance-Decor.ro anunta (intr-un comunicat de presa) ca a inregistrat o crestere cu 50% YoY a vanzarilor online in perioada martie-mai 2020, pe fondul pandemiei COVID-19. Unul dintre jucatorii de top pe piata amenajarilor interioare din Romania, elegance-decor.ro a avut un varf al vanzarilor in a doua jumatate a lunii aprilie, cand a crescut si valoarea cosului mediu (cu aproximativ 30% fata de o perioada obisnuita, de la 500 la 650 de lei). Din totalul vanzarilor in aceasta perioada, aproximativ 50% au fost realizate de clienti noi, care fac parte din categoria de public ce obisnuia sa cumpere din magazine fizice.

Cele mai vandute articole in aceasta perioada au facut parte din categoria de profile decorative de interior (plinte, cornise pentru tavan, ancadramente), dar cresterea s-a putut observa si pe categoriile de profile de fatada, tapet, fototapet, panouri decorative 3D din diferite materiale (licheni, muschi, lemn, trestie de zahar) si corpuri de iluminat. Totodata, s-a observat si o schimbare majora in comportamentul de cumparare al consumatorului, peste 80% dintre comenzile efectuate online fiind achitate cu un card bancar.

„Daca inainte clientii doreau consultanta specializata in showroom-ul Elegance Decor din Bucuresti sau pe santier, acum sesizam o schimbare in comportamentul acestora. Clientii prefera acum sa primeasca la domiciliu mostre, cataloage sau alte materiale de prezentare. Ca urmare, ne-am adaptat business-ul si am scos mult mai mult in evidenta serviciul prin care clientii pot solicita mostre acasa”, a transmis Viorel Piperea (foto, Managing Partner Elegance Decor).

Business-ul incepuse anul 2020 cu premise bune, intrucat 2019 s-a incheiat cu o cifra de afaceri de 1,2 milioane €, o crestere de 37% YoY. Daca la inceput de an se estima o crestere de 15% pentru 2020, cresterea din perioada pandemiei a determinat o noua estimare: o crestere de 25% si atingerea unei cifre de afaceri de 1,5 milioane € pana la final de an, cu o crestere semnificativa pe zona de online. In 2020, majoritatea investitiilor se vor indrepta catre dezvoltarea magazinului online si diversificarea gamelor de produse.

Leave a reply