Editia de toamna a GPeC SUMMIT 2025 (14 octombrie) e una aniversara, de 20 de ani
Pe 14 octombrie, la Teatrul National din Bucuresti, are loc editia de toamna a GPeC SUMMIT 2025 – cel mai important eveniment de e-commerce si marketing digital din Europa Centrala si de Est, ajuns la editia aniversara de 20 de ani. Peste 800 de participanti vor petrece impreuna intreaga zi, beneficiind de continut practic (in cadrul conferintei), leads si oportunitati de business (in zona expo), networking si socializare (in cadrul cocktailului de seara).
Organizatorii transmit, intr-un comunicat de presa, ca in cadrul evenimentului va avea loc si Gala Premiilor eCommerce, care va insemna decernarea premiilor catre cele mai importante companii din domeniu, pe baza analizei juriului si a peste 200 de criterii de evaluare din cadrul programului GPeC Proficiency, dar si pe baza cercetarii de piata realizate anual de iSense Solutions. Actorul Pavel Bartos va fi coprezentatorul intregului eveniment, alaturi de Andrei Radu (CEO & Fondator GpeC).
In cadrul Conferintei GPeC SUMMIT vor fi dezbatute subiectele de actualitate si de interes pentru toti cei care activeaza in comertul electronic, marketing online, retail si domeniile conexe.
Specialisti cu o experienta de necontestat vor urca pe scena GPeC:
- Tudor Manea (CEO eMAG)
- Stejara Pircan (Senior VP eMAG)
- Adrian Mihai (CEO FAN Courier)
- Oana Dumitrescu (Industry Head & Retail Lead Google)
- Elena Gheorghe (Country Manager PayU GPO)
- Horia Grozea (Sales & Business Development Director NETOPIA)
- Raluca Georgescu (Founder MTH Digital)
- George Raschitor (General Manager SINAPS Marketing)
- Cristian Manafu (Partner Evensys)
- Catalin Emilian (Country Manager RTB House)
- Catalin Patachia (Country Manager Shopfully)
Pe langa specialistii romani, GPeC SUMMIT aduce participantilor experti internationali consacrati, cu cel mai bun rating la evenimentele GPeC anterioare – un line-up de tip Best of. Primii 3 speakeri anuntati sunt:
- Melina Palmer (experta in economie comportamentala, fondatoarea The Brainy Business, autoare a 3 bestsellere)
- Brock Johnson (un growth coach care a ajutat mii de antreprenori si creatori de continut sa creasca pe Instagram)
- Talia Wolf (Fondatoare GetUplift, agentie specializata in pptimizarea ratei de conversie si autoarea cartii Emotional Targeting)
Inscrierile la eveniment se fac aici; pana pe 22 septembrie este valabila oferta Early Bird, biletele costand 89-159 € + TVA. Pentru cei care doresc sa fie expozanti la eveniment, mai sunt doar cateva spatii disponibile; detalii privind inchirierea unui spatiu sunt disponibile aici.
Leave a reply