E posibil ca Google sa considere descrierile standard ale produselor ca fiind “copiate” ?

Intrebare

Atunci cand adaug descrieri pentru produsele noi prima sursa este descrierea oferita de furnizor/producator. E foarte posibil ca aceasta descriere sa mai fi fost folosita inainte si de alte magazine. E posibil ca Google sa considere aceste descrieri ca fiind “copiate” ?

Topic deschis 0
SEO Daniel 6 ani 3 raspunsuri 215 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 3 )

  1. Problema cu continut duplicat e oarecum falsa. Nu e o penalizare pentru ca ai acelasi continut ci mai degraba lipsa diferentierii.

    Daca 1000 de site-uri au text identic pe o pagina atunci cum poate decide motorul de cautare care sa fie primele afisate?

    Simplu. Se uita la alti factori cand face sortarea. Care sunt primele care au pus acel continut? Care sunt cele mai vizitate/share-uite? Cine are mai multe linkuri incoming? Care se misca mai repede etc.

    Si asa cum, intr-un magazin, daca ceri o camasa albastra, vanzatorul nu o sa iti arate 20 de bucati identice din acea camasa si sa te puna sa alegi dintre ele, la fel si Google o sa ia unul din cele 1000 de site-uri pe care il arata vizitatorului si apoi va lista alte pagini cu continut asemanator, dar nu identic. Celelalte 999 apar proabil la ‘similar results’.

    Concluzia – fa efortul de a modifica descrierile standard. Nu pentru ca esti penalizat ci pentru ca altfel nu te poti diferentia in fata lui Google.

  2. Multumesc pentru raspunsuri. Daca lucram la descrieri si le imbunatatim pentru experienta clientului astfel diferentiindu-le si pentru Google iar apoi descrierile noastre originale acum, incep sa apara si pe alte situri tine minte Google ca la noi au aparut prima data sau ii pune pe toti cu aceleasi descrieri in aceeasi galeata?

  3. sorin frumuseanu

    @Mihai
    “Simplu. Se uita la alti factori cand face sortarea. Care sunt primele care au pus acel continut? Care sunt cele mai vizitate/share-uite? Cine are mai multe linkuri incoming? Care se misca mai repede etc.”.

    Nu tocmai. Daca robotul de indexare ajunge mai tarziu la site-ul original… “copiatorul” va avea mereu prioritate.
    Mai ales daca “generatorul de content original” nu stie notiuni basic de seo…

    Ca idee, intr-adevar, e o problema, solutia fiind rescrierea.

    Mai mult chiar: de implementat in magazin un modul pentru export personalizat pentru comparatoare de preturi sau agregatoare de produse. Stabilesti exact ce exporti, respectiv nu si contentul original.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.