Răspunsuri ( 8 )

    0
    2012-08-28T17:59:58+03:00

    Da. Fie doar pentru imagine, insa sunt deja clienti care prefera sa cumpere prin card. Ideal este sa oferi pe site, in magazinul tau online, cat mai multe optiuni de plata, cel putin 3 optiuni. Una din ele poate fi si plata prin card. Nu trebuie sa va faceti griji de comisionul mare pentru ca in ultima perioada acestea s-au redus si au aparut mai multi ofertanti pe piata, chiar si banci care oera acest serviciu. Astfel puteti gasi procesatori de plati electronice cu comisioane relativ decente.

    Pentru mine este o optiune obligatorie prezenta platii cu cardul pe un magazin online.

  1. Depinde de ce anume ai nevoie. Sunt acum multe solutii pe piata. Ai o gama larga de servicii si de preturi/comisioane din care sa alegi.

    0
    2012-09-26T12:36:13+03:00

    S-ar putea face un tabel comparativ care sa contina mai multe firme sau banci cunoscute care ofera servicii de plata cu card pe site dar si comisioanele aferente? Astfel nu ar mai fi cazul de reclama gratuita pentru o singura firma.

  2. In comertul electronic este important sa lasi cumparatorul sa cumpere cum isi doreste, atunci cand isi doreste. Rapid, sigur si confortabil. Acesta este si cel mai mare avantaj pe care magazinele online il au in fata celor offline. De aceea, un magazin online ar trebui sa implementeze toate metodele de plata disponibile, fapt care se va reflecta direct in rata de conversie a magazinului respectiv.

    0
    2012-10-02T22:20:10+03:00

    La ce nivel mediu sau minim de comisioane s-a ajuns?

    0
    2012-11-10T22:59:39+02:00

    Ok si ce este de făcut ca sa nu iei plasa in stilul acela ?

  3. In cazul platii online, exista doua tipuri de procese prin care un cumparator refuza o plata si isi cere banii inapoi.

    1. Daca este vorba despre o frauda – o tranzactie efectuata cu cardul despre care detinatorul nu stie – in acest caz, detinatorii merg de regula la banca si solicta banii inapoi (chageback). La fel se poate intampla daca primesc un produs defect, daca nu mai primesc deloc produsul comandat sau daca primesc altceva. Cu diferenta ca, de cele mai multe ori, cumparatorii apeleaza mai intai la magazin si doar in situatia in care nu se ajunge la o solutie, ajung si la banca.

    2. Daca cumparatorul se razgandeste si nu mai doreste produsul respectiv, exact cazul de mai sus, atunci el face o cerere de anulare a tranzactiei care trebuie aprobata de catre comerciant. Banii nu sunt deblocati automat. Noi trebuie sa avem acordul magazinului online pentru a anula o comanda.

    E adevarat ca orice cumparator are dreptul de a se razgandi si de a returna un produs intr-un anumit termen, fara a spune motivul insa situatia produselor personalizate ridica anumite probleme. Daca magazinul online baga in productie un produs personalizat, atunci este foarte greu sa il mai vanda. Am vazut magazine care aveau trecut in termeni si conditii ca pentru astfel de produse nu se pot da banii inapoi. Mi se pare un mod normal si elegant de a rezolva aceasta problema. Iar Bogdan Manolea ar putea spune mai bine daca este sau nu legal sa specifici acest lucru in termeni si conditii.

    Oricum, in astfel de situatii, metoda de plata cred ca este mai putin importanta. Si in cazul platii la livrare, clientul poate refuza sa plateasca, poate sa nu accepte produsul sau il poate returna. Plata online, fiind o plata in avans, scade sansele ca produsul sa fie, pana la urma, refuzat. Eu as pune, mai degraba, o bifa in timpul comenzii unor astfel de produse care sa afiseze foarte clar un text care sa demonstreze ca respectivul cumparator a aflat si a inteles ca pentru acel produs nu va putea primi banii inapoi (decat daca primeste alt produs sau un produs defect)

  4. As face o recomandare pentru LibraPay. Este un serviciu de plati online, la fel ca cel oferit de Netopia si PayU.
    Este o taxa de inrolare care se negociaza, serviciile mi se par foarte bune din 2 motive: incasarea banilor se face a doua zi de la plata, iar in cazul in care un produs nu este pe stoc si se face plata online, cei de la Libra ofera banii inapoi si nu au comisionul nesimtit ca al altor prestatori de servicii (nu vreau sa dau numele, nu mi se pare normal).
    Am discutat cu un reprezentat si pe la inceputul anului 2015 o sa semnam contactul pentru a oferi si aceasta modalitate de plata, cu cardul online.

Lasă un răspuns lui Manuela Stoica

Browse