Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

DYFashion.ro a implinit 10 ani pe piata si estimeaza o CA de 5 milioane €, in 2022

Retailerul online romanesc DYFashion.ro anunta – intr-un comunicat de presa – ca implineste 10 ani de la lansarea pe piata e-commerce din Romania, timp in care a vandut peste 1 milion de rochii. Pornit cu o investitie de 15.000 €, DY Fashion estimeaza o cifra de afaceri de 5 milioane €, in 2022, cu o marja de 10%. In 2020, retailerul a avut o CA de 17,4 milioane lei (3,5 milioane euro), iar in 2021 – de 21 milioane lei (4,2 milioane €).

Pe site, cosul mediu de cumparaturi este de 400 de lei si, in medie, se inregistreaza 12.000-14.000 de comenzi/luna; cele mai multe comenzi vin din Bucuresti, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Constanta si Timisoara. In prezent, DYFashion.ro vinde peste 29.000 articole diferite, de la cele mai populare branduri romanesti: MBG Collection, Moze, La Donna, Ginette, Leonard Collection, Viada, plus colectiile proprii DY Fashion. In topul celor mai cautate produse de pe site sunt rochiile (85%). Clientele cauta tinute pentru evenimente private, pe care sa le poarte la birou si pentru fiecare zi. Retailerul e-commerce de Fashion vinde doar produse vestimentare realizate de ateliere, fabrici de confectii si branduri romanesti.

„In cei 10 ani de cand am lansat DY Fashion am decis sa apelam la micilie ateliere si fabrici de confectii romanesti pentru a le promova produsele in magazinul online in primul rand datorita calitatii produselor net superioara rochiilor aduse din alte tari si in al doilea rand pentru a sustine acesti producatori si afacerile lor. Credem cu tarie in sustinerea productiei locale si in beneficiile care vin in timp in urma acestor actiuni. Colaborarea cu producatorii romani a fost si este cheia succesului nostru. De la bun inceput pentru noi a primat pasiunea pentru ceea ce facem si bucuria clientelor noastre, mai putin profitul. Lucram constant la imbunatatirea serviciilor si calitatea produselor, ceea ce poate remarca in feedbackul clientelor DY Fashion. Asadar, cuvantul cheie este calitate si atunci cand vorbim de dezvoltarea brandului nostru pe termen lung”, transmit Irina si Dragos Aipu (foto, Cofondatori DY Fashion).

Un alt obiectiv al business-ului online este cresterea notorietatii brandului propriu, marirea capacitatii de productie si cresterea numarului de modele din colectiile proprii. Brandul propriu a fost lansat in 2021, in colaboarare cu designerul Irina Musat. In momentul de fata, 10% din vanzari sunt produse marca DY Fashion; pana la finalul anului 2022, echipa estimeaza o crestere de pana la 20%. Compania investeste constant in digitalizarea platformei online si optimizarea proceselor, avand ca obiectiv cresterea eficientei echipei, din care fac parte 30 persoane. Investitiile anuale in dyfashion.ro se ridica la peste 2 milioane € (inclusiv cele in promovare).

Leave a reply