Dolly Parton isi vinde online noua linie de produse de machiaj
Vedeta muzicii country Dolly Parton isi lanseaza, pe 22 august, prima linie de produse de machiaj: Dolly Beauty, pe care le va vinde online. „Toata viata mi-am dorit sa fiu draguta, ca majoritatea fetelor, in special fetele de la tara care se viseaza elegante. Am inceput sa-mi fac singura produse de machiaj acasa, in copilarie, si sunt celebra de ani de zile pentru machiajul meu – aplicat, de obicei, in exces”, a povestit aceasta, intr-un interviu pentru wwd.com.
Primele produse lansate vor fi cele 4 rujuri din colectia Heaven’s Kiss, ale caror ambalaje sunt acoperite de strasuri si care includ nuante cu nume ce fac trimitere la piesele care au facut-o celebra (ca Jolene Red si Rosebud). Acestea vor costa 20 $ bucata si vor putea fi cumparate pe website-ul dollybeauty.com. Dolly Beauty va include, pe viitor, farduri de ochi, fond de ten, pudra si nu numai, iar vedeta country americana nu ar spune „Nu” nici propriei linii de peruci – alt accesoriu de Beauty pentru care este celebra.
Produsele de Beauty vin in completarea primei ei tentative antreprenoriale din aceasta nisa: parfumul lansat in 2021. Parton are 7 milioane de urmaritori pe Instagram (unde a postat un teaser apropo de lansare) si urmeaza sa publice in septembrie o carte de bucate, alaturi de sora ei (Rachel Parton George). Expertii estimeaza ca rujurile vor avea un succes rasunator si se vor vinde produse in valoare de 20 de milioane $, in primul an de la lansare.
Cantareata s-a implicat intens in dezvoltarea noilor produse, alaturi de Scent Beauty, compania care i-a lansat parfumul, in 2021. „Am lansat o linie de parfumuri de succes, la un pret accesibil. Lucram meticulos de 2 ani (la aceste cosmetice), alaturi de Parton, pentru a surprinde toate aceste detalii, cum ar fi formula chimica, pigmentul, densitatea, usurinta aplicarii, varietatea si numele culorilor si ambalajul”, a explicat Steve Mormoris (CEO Scent Beauty).
Leave a reply