Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Dolly Parton isi vinde online noua linie de produse de machiaj

Vedeta muzicii country Dolly Parton isi lanseaza, pe 22 august, prima linie de produse de machiaj: Dolly Beauty, pe care le va vinde online. „Toata viata mi-am dorit sa fiu draguta, ca majoritatea fetelor, in special fetele de la tara care se viseaza elegante. Am inceput sa-mi fac singura produse de machiaj acasa, in copilarie, si sunt celebra de ani de zile pentru machiajul meu – aplicat, de obicei, in exces”, a povestit aceasta, intr-un interviu pentru wwd.com.

Primele produse lansate vor fi cele 4 rujuri din colectia Heaven’s Kiss, ale caror ambalaje sunt acoperite de strasuri si care includ nuante cu nume ce fac trimitere la piesele care au facut-o celebra (ca Jolene Red si Rosebud). Acestea vor costa 20 $ bucata si vor putea fi cumparate pe website-ul dollybeauty.com. Dolly Beauty va include, pe viitor, farduri de ochi, fond de ten, pudra si nu numai, iar vedeta country americana nu ar spune „Nu” nici propriei linii de peruci – alt accesoriu de Beauty pentru care este celebra.

Produsele de Beauty vin in completarea primei ei tentative antreprenoriale din aceasta nisa: parfumul lansat in 2021. Parton are 7 milioane de urmaritori pe Instagram (unde a postat un teaser apropo de lansare) si urmeaza sa publice in septembrie o carte de bucate, alaturi de sora ei (Rachel Parton George). Expertii estimeaza ca rujurile vor avea un succes rasunator si se vor vinde produse in valoare de 20 de milioane $, in primul an de la lansare.

Cantareata s-a implicat intens in dezvoltarea noilor produse, alaturi de Scent Beauty, compania care i-a lansat parfumul, in 2021. „Am lansat o linie de parfumuri de succes, la un pret accesibil. Lucram meticulos de 2 ani (la aceste cosmetice), alaturi de Parton, pentru a surprinde toate aceste detalii, cum ar fi formula chimica, pigmentul, densitatea, usurinta aplicarii, varietatea si numele culorilor si ambalajul”, a explicat Steve Mormoris (CEO Scent Beauty).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply