Disney a lansat reclame shoppable, in continutul online
Disney a lansat Gateway Shop, un format de reclame shoppable care permit consumatorilor sa cumpere produse online, prin intermediul continutului vizionat. Reclamele interactive din acest program beta sunt disponibile pe platforma Hulu, anunta mediapost.com.
Aceasta experienta de shopping permite privitorilor sa primeasca sugestii personalizate de produse direct pe telefonul mobil, via notificari push sau e-mail. Advertiserii pot personaliza reclamele si le pot muta de pe un ecran pe altul. Ideea este aceea de a creste awareness-ul si conversiile, fara a intrerupe experienta de vizionare.
Disney se concentreaza masiv, in ultima vreme, pe date si e-commerce. Alaturi de Disney, si Unilever si-a integrat reclamele in noul Gateway Shop. Disney isi propune sa reimagineze lumea advertisingului, cu ajutorul tehnologiei, la fel cum a facut-o in domeniul entertainmentului. Anul trecut, compania a investit mai mult in tehnologie, comparativ cu anii trecuti, a explicat CEO-ul Bob Iger, care a fost prezent recent la CES (Las Vegas).
Pe langa aceste noi reclame shoppable, Disney va oferi advertiserilor doua servicii noi de masurare si analytics (una de la Lucid Technology, alta marca Innovid), care ofera dashboard-uri pentru a masura reclamele top-of-the-funnel, respectiv lower-funnel, pentru a vedea eficienta respectivei campanii. Astfel, companiile de publicitate pot afla in timp real daca ad-urile lor au impact asupra privitorilor.
Leave a reply