Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Direct Links si Performance+ ajuta Pinterest, la capitolul shopping

Pinterest este folosit din ce in ce mai multi retaileri e-commerce, iar platforma incepe sa faca bani din asta, citim pe retailbrew.com. Prezent la Connected Commerce Summit, Bill Watkins (Chief Revenue Officer Pinterest) a explicat ca principalul feedback pe care l-a primit platforma in ultimii 10 ani a fost ca utilizatorii vor sa le fie mai usor sa faca shopping. Declaratia vine la aproape 2 luni dupa ce CEO-ul Bill Ready spunea ca peste 50% dintre utilizatorii Pinterest folosesc platforma pentru a face cumparaturi online.

In acest context, Watkins a detaliat investitiile companiei, in ultimii 2 ani, in inteligenta artificiala si largirea gamei de produse la care fac reclama, adaugand ca Walmart – unul dintre primii retaileri care si-a facut publicitate pe Pinterest – are un ROAS (Return on Ad Spend) de 15 pe platforma, axandu-se pe lower funnel advertising. Pe de alta parte, Urban Outfitters a avut cu 50% mai multe conversii folosind optiunea Direct Links, care permite brandurilor sa trimita utilizatorii direct catre magazinul lor e-commerce, de pe Pinterest.

In Q2 2024, Pinterest a avut venituri globale de 854 milioane $ (+21% YoY), suma care dovedeste ca publicitatea online de-a lungul intregii palnii de conversie functioneaza, iar axarea pe obiectivele de conversie in partea de jos a palniei este una de succes. Aproape toate veniturile din lower funnel vin din direct links sau mobile deep linking, ceea ce inseamna ca utilizatorul Pinterest ajunge la produsul/pagina de cumparare a unui brand dintr-un singur click. Modificarile pe care le-a facut compania au un impact real: numarul de clickuri pe reclamele din platforma e de peste 2 ori mai mare YoY, pentru al treilea trimestru consecutiv.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply