Direct Links si Performance+ ajuta Pinterest, la capitolul shopping
Pinterest este folosit din ce in ce mai multi retaileri e-commerce, iar platforma incepe sa faca bani din asta, citim pe retailbrew.com. Prezent la Connected Commerce Summit, Bill Watkins (Chief Revenue Officer Pinterest) a explicat ca principalul feedback pe care l-a primit platforma in ultimii 10 ani a fost ca utilizatorii vor sa le fie mai usor sa faca shopping. Declaratia vine la aproape 2 luni dupa ce CEO-ul Bill Ready spunea ca peste 50% dintre utilizatorii Pinterest folosesc platforma pentru a face cumparaturi online.
In acest context, Watkins a detaliat investitiile companiei, in ultimii 2 ani, in inteligenta artificiala si largirea gamei de produse la care fac reclama, adaugand ca Walmart – unul dintre primii retaileri care si-a facut publicitate pe Pinterest – are un ROAS (Return on Ad Spend) de 15 pe platforma, axandu-se pe lower funnel advertising. Pe de alta parte, Urban Outfitters a avut cu 50% mai multe conversii folosind optiunea Direct Links, care permite brandurilor sa trimita utilizatorii direct catre magazinul lor e-commerce, de pe Pinterest.
In Q2 2024, Pinterest a avut venituri globale de 854 milioane $ (+21% YoY), suma care dovedeste ca publicitatea online de-a lungul intregii palnii de conversie functioneaza, iar axarea pe obiectivele de conversie in partea de jos a palniei este una de succes. Aproape toate veniturile din lower funnel vin din direct links sau mobile deep linking, ceea ce inseamna ca utilizatorul Pinterest ajunge la produsul/pagina de cumparare a unui brand dintr-un singur click. Modificarile pe care le-a facut compania au un impact real: numarul de clickuri pe reclamele din platforma e de peste 2 ori mai mare YoY, pentru al treilea trimestru consecutiv.
Leave a reply