Decathlon isi relanseaza website-ul, odata cu noul logo si model de afaceri
Brandul de produse sportive Decathlon a trecut printr-un process de rebranding, anunta retailgazette.co.uk. In cadrul acestuia, logo-ul, modelul de afaceri, website-ul e-commerce si experienta din magazinele fizice ale retailerului vor avea parte de o transformare. Decathlon a transmis ca a adoptat o strategie globala ambitioasa, menita sa transforme brandul dintr-unul perceput de consumatori drept ieftin, intr-unul inovator si specializat in echipamente sportive, care poate concura cu nume ca Nike, Adidas si Under Armour.
Noua identitate de brand include logo-ul botezat „Orbit”, care simbolizeaza „miscarea, ambitia de a atinge noi culmi si circularitatea”. In cadrul aceleiasi relansari, compania specializata in produse sportive isi va modifica si magazinul online, pentru a oferi clientilor „o experienta de shopping fara obstacole”. Magazinul e-commerce foloseste deja instrumente si algoritmi AI, pentru a oferi informatii corecte legate de stoc si produse.
Decathlon isi va simplifica portfoliul propriu, pentru a include 9 branduri specializate in urmatoarele categoriide sporturi: Quecha – sporturi montane, Tribord – apa si vant, Rockrider – mers cu bicicleta in aer liber, Domyos – fitness; Kuikma – sporturi cu racheta, Kipsta – sporturi de echipa, Caperlan – vanatoare, Btwin – urban gliding si mobilitate, Inesis – tras la tinta.
In plus, va transforma peste 1.700 de magazine offline din intreaga lume, reorganizandu-le si asigurandu-le vizitatorilor care le trec pragul „o deplasare intuitiva, o vizibilitate mai buna a produselor, aranjamente fizice si digitale captivante si o atmosfera estetica placuta”. Compania si-a propus sa nu mai produca deloc emisii de carbon pana in 2050, punand sustenabilitatea in mijlocul modelului sau de afaceri. Decathlon are deja initiative sustenabile: inchiriere de produse sportive si buy-back pentru produse vechi.
„Acesta este un moment cu totul special, atat in istoria, cat si in viitorul Decathlon. Astazi, mai mult ca niciodata, lumea are nevoie de sport. Acesta are o putere unificatoare si poate imbunatati atat sanatatea fizica, cat si cea mentala. La Decathlon, ne dorim sa avem un impact pozitiv mai mare asupra oamenilor, societatii si planetei, prin motivarea oamenilor prin intermediul minunilor sportive”, transmite Barbara Martin Coppola (CEO Decathlon Global). Aceasta a mai lucrat pentru Google si Ikea, a fost angajata de Decathlon in 2022 si si-a propus sa puna un accent mai mare pe comertul digital, restructurand vechiul model de afaceri al companiei.
Leave a reply