Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

De Sarbatori, rata de conversie a clientilor vechi e de 2 ori mai mare decat a altor clienti (studiu)

Un studiu marca Monetate („Homepage for the Holidays”) a descoperit ca persoanele care au fost clientii unui magazine online de Sarbatori acum 1 an sunt de 2 ori mai predispuse sa cumpere de acolo din nou, in sezonul actual, comparativ cu alti clienti. Sursa a analizat 8,52 milioane de clienti noi obtinuti de magazinele online in noiembrie-decembrie 2017, comparand apoi cifrele cu cele legate de sezonul Sarbatorilor 2018 si analizand cum si-au cheltuit banii acesti clienti deja existenti. Care sunt concluziile studiului?

  • clientii care revin la aceleasi magazine si in al doilea an sunt mult mai valorosi pentru un brand decat clientii care cumpara cevain restul anului – rata de conversie medie pentru toti clientii existenti deja este de 2%, iar cea pentru clientii convertiti in anul anterior e de 4,2%
  • persoanele convertite de Sarbatori, in 2017, au cheltuit semnificativ mai mult in 2018 decat toti vizitatorii reveniti pe site la un loc
  • persoanele revenite de Sarbatori si convertite dupa ce au ajuns pe site de pe Bing si Yahoo au rate de conversie mai mari (aproape 8%, respectiv aproape 6%) decat clientii obisnuiti (aproape 3%)
  • rata de conversie a clientilor noi de Sarbatori, in 2017, este mai mica pe Facebook si Instagram decat cea directa sau prin Google search, dar, in 2018, rata de conversie a clientilor existenti reveniti pe site din aceste surse este mult mai mare decat cea de pe alte canale
  • clienti care ajung pe un site via Facebook si revin si in sezonul urmator, de Sarbatori, sunt cu 70% mai predispusi sa cumpere decat au fost in primul an (rata de conversie social media poate sa nu fie mare anul acesta, la reclamele tale targetate, dar anul viitor, clientii fideli vor avea o rata de conversie de aproape 1,5 ori mai mare)

Leave a reply